腳指妹♥.
hal0....every babiii
好耐冇打bolg lu ......
有冇掛住禾先?
好悶aR~~
又冇野做la
今日同左好多人sd sms 呀
分別係:
mizki...笨小七...焰...等等......
今晚我會係我阿媽度訓aR=]
...
冇野講添==
唉...最尾送首我認為ok好聽既歌比尒地la~
http://www.youtube.com/watch?v=-x5cnSn1XMk