2012-1-20:)`
冇咩打-33-`
14日了:)`
還是悶悶的~_~`
你冇理過我v0v`
日日番學等放學;]`
之後放學等你揾我食野:)`
點知你話要打波._.`
究竟同你一齊有冇錯;(?`
平時係學校嘻嘻哈哈見我冇咩嘢咁;o)`
其實你有冇真正關心過我.v.?`
可能係我多要求:)`
但係我唔明點解啊嵐同距條仔同校可以咁sweet/3\`
而我地呢._.?`
我明男仔大多數都鐘意打波:)`
但係我諗都可以抽番小小時間比我掛;]?`
你條女可能比人打你又知唔知0.0?`
次次同你講嘢都唔多理我;o)`
想點:)?`
KTI♥CKC14day;$`
我都唔知我地仲有幾多14日v0v`
-end-`
☆.`一夜都沒睡的我;不曾如此清醒:)`
☆.`想找回每天早晨;對我微笑著的你:)`
☆.`是我把愛想得太簡單:)`
☆.`安靜的在身邊;無條件給我;夢寐以求的溫柔:)`
☆.`不想失去你可以嗎:).?`
|