2009-12-26;]`
金晚同牛牛落club隊酒(k).!`
唔醉唔鳩番屋企xd`
琴日起身on99咁heaheahea.;!`
之後原來可樂番左黎0,0!`
happy;3`
琴日成日係三男chat-_-.!`
冇人既吊你-3-!`
吊你個咀.!`
聖誕冇人約囉咩皮-,-?`
----------------------------------------------
分手以後
漸漸習慣一個人過
微雨的街頭
心中多了一份落寞
分手以後
我們或許再次相逢
或許笑容依舊
或許改變很多
但
回頭望
眼裡盡是一幕幕相愛的場景
一切都已經過去
相愛的人到最後各自傷悲
傷得讓人刻骨銘心
悲得讓人難以釋懷
就讓時間帶走所有悲傷的痕跡
就讓雨點帶走所有相愛的證據
就讓我忘記你
忘記你
才能放過我自己
-end-.!`
|