| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 當 我 需 要 你 的 時 候 . 你 在 哪 ♥ ? |
| 冇番屋企(k)` |
|
2009-12-1;]`
琴日同楊係ione通頂;]`
夜晚11點幾打撚到朝早9點正;o`
爽YY;]`
學都冇番;]`
跟住3點幾果陣去接賴皮放學;>`
點知賴皮就接唔到-.-`
其他人就大把xd`
跟住大家去左公園煲煙鳩hea;]`
heahea下啊楊話要走-3-`
之後距一個人走左;]`
隔左陣;]`
我同一個好矮既人去揾人-3-`
之後揾唔到;o`
跟住我打算番去揾番距地;]`
點知走撚哂t3t!`
但係我走果一刻;]`
見到有個靚仔望住我笑>v<!`
happy;>`
跟住我走左v3v`
行落mtr番mk;]`
多謝啊楊果四蚊xd`
番到屋企;]`
同表姐講左成粒鐘電話;o`
講左好多野;]`
之後同老公講電話:)`
老公聽歌聽得好大聲-.-!`
仲要係聽x囉咩事.v.`
雖然幾好聽;]`
但係好嘈-.-!`
我既小性奴;]`
對唔住呀t3t`
錫番好冇ava?`
啜(k)`
好鐘意啊楊果句不成功不收費囉咩事>v<!`
我下次1定接到你放學嫁\v/!`
等我啊~_~`
-end;>-
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 186 | » |