唉... 7月尾就要去台灣囉 呢次去台灣 係個d音樂交流 琴日我個fd收到一個電話 收到一個懷消息 就係冇得去台灣呀 因為我個fd個台証要整好耐 已經整唔切 我本來諗住同我個fd有得一齊去 但係點知........ 點算好 我有d唔係幾想去呀 我個fd唔係到 都冇人 陪我-.- 但係我又已經交哂錢 雖然呢次去台灣係交流 唔係去玩 但係冇左個fd係度 都冇咩心情啦 心情勁差