| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 10 日 星期日
|
約定.. |
小明同我有一個約定牙..
個約定係咩..
就係要比心機溫書..
考好個試佢..
今日好乖牙..
係屋企搵口語資料..
搵完就背左佢..
雖然好難背而且要記好多..
成9個題目咁多..
但係我都好比心機咁溫..
所以下個星期決定留係學校溫書..
諗住考好過試佢..
聽日開始要好留心上堂..
遲d就唔可以成日打日記,,
辛苦埋哩10幾日..
遲d就可以有排玩番飽..kaka-v-
|
|
|
2007 年 6 月 9 日 星期六
|
DON'T FORGET |
好認同小明既睇法..
要開始珍惜時間..
好快就考試..
好快就音樂劇..
好快就分班..
唔知仲可唔可以同我既好朋友一班..
今次唔會抱咁大期望..
因為上次就係咁..
我同我之前f.1最好既3個朋友分開了..
所以我唔會在係咁,,(p.s睇番爽爽之前既日記)
希望愈大..失望愈大..
不想在傷心了..
為何我總是要跟我最好的朋友分開..
雖然我不抱很大的期望..
但我最不捨得的是小明..
在這一年來..
每一位朋友都take給我很多歡樂...
無論點都好..
我永遠都不會忘記在二仁班的日子..
即使是一點一滴也不會忘記..
講下今日先..
今日一早就要番學校..
係度溫書WO..
上左中,英,數,IH同埋電腦..
悶死人..得一個小息..
今日俾小明搶左我D野..
佢仲倒晒我D野出黎..
同小明同主席一齊玩..
真係好開心牙..-V-
跟住12點幾放學..
我就一個人放..
之後去左頌富商場買木盒..
點知冇得買..O咀..
都唔知點解周圍都冇得買..
今日做左一樣野係我之前未做過嫁..
唔話俾你地知..呵呵~//
我會珍惜住凈低係二仁班既日子..>W<
|
|
|
2007 年 6 月 7 日 星期四
|
不同性格.. |
今日數學又小測..
有D數仲唔係好識..
死LA..好驚唔合格..
測完之後就P.E堂..
好彩今日唔洗跑9分鐘姐..
真係開心..-V-
只係跑左一個圈..呵呵
我真係唔知發生咩事..
唔好咩都問我..
你地唔信就算..
如果係咁我冇野好講..
不過我可以話俾你地知..
我兩邊都唔會幫..
哈哈..原來我係唔同性格既人.>W<
發覺我自己係電話係比較怕羞..
冇係平時係MSN咁多野講..
係學校我係比較中2玩人..
但有時又沈默..唔出聲..
有時又會玩到好"DIN"..
係朋友面前我更係會表露自己既性格..
同我熟既人就會知我好中2玩..
但同我唔熟既人就會以為我好乖..好斯文..
曾經有人跟我說過..
你們不要被她的外表希騙了..
kaka..聽完之後我都係到笑..
我都成認自己係一個好貪玩既人..
不過如果係中2既人面前..
我就會變到好怕羞..>w<
唔係係咁出聲..
唔會特登做d野引佢住意..
係屋企人面前..
唔知點解我會特別惡..
可能平時我的不開心沒有爆發出黎..
只可以在這時發生在他們身上..
係老師面前..
我唔會專登去桃好老師..
我有咁多唔同既性格..
哩個就係我la..*V*
|
|
|
2007 年 6 月 6 日 星期三
|
環居跑牙.. |
哩篇日記出爐LA..
仲熱LALA嫁..
嗅唔嗅到牙有陣香味呢..KAKA-V-
今日勁好笑..
我隔離個個係到同我後面個個開火..
仲打起上黎..
唔單止咁..
後面個個仲係咁串佢..
話咩見到佢都反胃..
跟住我隔離個位小姐..
佢今日比賽要PRESENT..
之後佢就同牙SIR講,..
牙SIR..有人嘈住我.我報告唔到牙..
跟住牙SIR就話咁你唔好PRESENT la..
我地係咁係到笑..超抵死..自己拿黎衷..
估唔到牙sir都會串佢..
唔好講佢la..如果唔係我會係咁笑..
下午既時候就環居跑..
d男仔跑先..
佢地一跑就落好大雨..
過左一陣之後就到我地女仔跑..
我地跑個時冇咩點落雨..
好好彩牙..=v=
我地係咁跑係咁跑..
跟住冇幾耐..
我已經冇氣同埋冇力la..
之後就行左一陣..一見到cam就係咁跑..
因為如果影住你..
係到行而唔跑..
就好樣衰..
到終點la..
我係咁跑..
之後仲有雪梨吃tim..-v-
好甜牙..kaka
上到課室換左衫..
就落左camteen吃食雪條..正
MISS FU 同關 SIR夾錢買俾我地食..
估唔到今次佢地咁好人..
其他班係冇..KAKA..
佢地用D好奇異既目光望住我地..
之後我就心諗你地唔恨得咁多嫁LA..
KAKA..
番到屋企..沖完涼..
就吃西瓜..勁正..>3<
今日發現左..原來緊張係會肚痛..
不過可以用自己既意志力消除..
|
|
|
2007 年 6 月 4 日 星期一
|
wo.. |
今日早會既時候..
係到聽六四個d野..
聽左都唔知發生咩事..
企左好耐..
企到我好累..
早上既心情都ok..
但一到下午心情就唔係咁好..
lunch冇吃到飯..
只係吃左隻雞脾就算..
數學堂既時候..
我調左上前面坐..
之後係到同小lam傾計..
點知俾牙sir發現左..-口-
跟住佢叫我答問題,,
點知我唔識答..
因為個時掛住傾而冇聽書..
後尾好彩有人講左個答案出黎..
之後冇幾耐..
牙sir就話我............
後面個個答哩條問題..
嚇得我..><標晒冷汗,,
後尾就聽番書..
仲要係好留心個隻..
so後尾識番晒..
跟住dramma
玩番上次個個game..
"估手指"
玩法:首先有幾個人住係張chair度,,
合埋眼..直至嗌你張開眼為止..
同埋要伸隻手指公出黎..
跟住d人會拿隻手指公黎掂你..
掂完之後縮手..然後張開眼..
估係邊個掂..
今日我玩既時候估3次都估錯左..
佢地實在太好戲..
扮晒冇整個人咁..
搞到我都唔知邊個掂..
原來個個人係松鼠黎..
真係估佢唔到..-v-
係hall好鬼死熱..
冇風扇and冇冷氣..
仲要坐左成粒鐘..
熱到我..流晒汗..
之後仲要去投球..
今次我地學真係上場打..
上幾次係學技術..
跟住我同左牙小主and牙筠一組..
小明個組full晒..
如果佢唔咁做..
有排都分唔到組..
打唔到波..
今日學左好多技巧牙..
後日就環居跑la..
我一次都未練過..
希望到時落雨唔洗跑..
wakaka>W<...
|
|
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 86 | »
|