natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 6 月 10 日  星期日

約定..

小明同我有一個約定牙..

個約定係咩..

就係要比心機溫書..

考好個試佢..

今日好乖牙..

係屋企搵口語資料..

搵完就背左佢..

雖然好難背而且要記好多..

成9個題目咁多..

但係我都好比心機咁溫..

所以下個星期決定留係學校溫書..

諗住考好過試佢..

聽日開始要好留心上堂..

遲d就唔可以成日打日記,,

辛苦埋哩10幾日..

遲d就可以有排玩番飽..kaka-v-

發表時間:2007-06-10 11:28 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 9 日  星期六

DON'T FORGET

好認同小明既睇法..

要開始珍惜時間..

好快就考試..

好快就音樂劇..

好快就分班..

唔知仲可唔可以同我既好朋友一班..

今次唔會抱咁大期望..

因為上次就係咁..

我同我之前f.1最好既3個朋友分開了..

所以我唔會在係咁,,(p.s睇番爽爽之前既日記)

希望愈大..失望愈大..

不想在傷心了..

為何我總是要跟我最好的朋友分開..

雖然我不抱很大的期望..

但我最不捨得的是小明..

在這一年來..

每一位朋友都take給我很多歡樂...

無論點都好..

我永遠都不會忘記在二仁班的日子..

即使是一點一滴也不會忘記..

講下今日先..

今日一早就要番學校..

係度溫書WO..

上左中,英,數,IH同埋電腦..

悶死人..得一個小息..

今日俾小明搶左我D野..

佢仲倒晒我D野出黎..

同小明同主席一齊玩..

真係好開心牙..-V-

跟住12點幾放學..

我就一個人放..

之後去左頌富商場買木盒..

點知冇得買..O咀..

都唔知點解周圍都冇得買..

今日做左一樣野係我之前未做過嫁..

唔話俾你地知..呵呵~//

我會珍惜住凈低係二仁班既日子..>W<

 

 

 

發表時間:2007-06-09 10:42 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 7 日  星期四

不同性格..

今日數學又小測..

有D數仲唔係好識..

死LA..好驚唔合格..

測完之後就P.E堂..

好彩今日唔洗跑9分鐘姐..

真係開心..-V-

只係跑左一個圈..呵呵

我真係唔知發生咩事..

唔好咩都問我..

你地唔信就算..

如果係咁我冇野好講..

不過我可以話俾你地知..

我兩邊都唔會幫..

哈哈..原來我係唔同性格既人.>W<

發覺我自己係電話係比較怕羞..

冇係平時係MSN咁多野講..

係學校我係比較中2玩人..

但有時又沈默..唔出聲..

有時又會玩到好"DIN"..

係朋友面前我更係會表露自己既性格..

同我熟既人就會知我好中2玩..

但同我唔熟既人就會以為我好乖..好斯文..

曾經有人跟我說過..

你們不要被她的外表希騙了..

 kaka..聽完之後我都係到笑..

我都成認自己係一個好貪玩既人..

不過如果係中2既人面前..

我就會變到好怕羞..>w<

唔係係咁出聲..

唔會特登做d野引佢住意..

係屋企人面前..

唔知點解我會特別惡..

可能平時我的不開心沒有爆發出黎..

只可以在這時發生在他們身上..

係老師面前..

我唔會專登去桃好老師..

我有咁多唔同既性格..

哩個就係我la..*V*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-06-07 07:56 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 6 日  星期三

環居跑牙..

哩篇日記出爐LA..

仲熱LALA嫁..

嗅唔嗅到牙有陣香味呢..KAKA-V-

今日勁好笑..

我隔離個個係到同我後面個個開火..

仲打起上黎..

唔單止咁..

後面個個仲係咁串佢..

話咩見到佢都反胃..

跟住我隔離個位小姐..

佢今日比賽要PRESENT..

之後佢就同牙SIR講,..

牙SIR..有人嘈住我.我報告唔到牙..

跟住牙SIR就話咁你唔好PRESENT la..

我地係咁係到笑..超抵死..自己拿黎衷..

估唔到牙sir都會串佢..

唔好講佢la..如果唔係我會係咁笑..

下午既時候就環居跑..

d男仔跑先..

佢地一跑就落好大雨..

過左一陣之後就到我地女仔跑..

我地跑個時冇咩點落雨..

好好彩牙..=v=

我地係咁跑係咁跑..

跟住冇幾耐..

我已經冇氣同埋冇力la..

之後就行左一陣..一見到cam就係咁跑..

因為如果影住你..

係到行而唔跑..

就好樣衰..

到終點la..

我係咁跑..

之後仲有雪梨吃tim..-v-

好甜牙..kaka

上到課室換左衫..

就落左camteen吃食雪條..正

MISS FU 同關 SIR夾錢買俾我地食..

估唔到今次佢地咁好人..

其他班係冇..KAKA..

佢地用D好奇異既目光望住我地..

之後我就心諗你地唔恨得咁多嫁LA..

KAKA..

番到屋企..沖完涼..

就吃西瓜..勁正..>3<

今日發現左..原來緊張係會肚痛..

不過可以用自己既意志力消除..

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-06-06 11:32 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 4 日  星期一

wo..

今日早會既時候..

係到聽六四個d野..

聽左都唔知發生咩事..

企左好耐..

企到我好累..

早上既心情都ok..

但一到下午心情就唔係咁好..

lunch冇吃到飯..

只係吃左隻雞脾就算..

數學堂既時候..

我調左上前面坐..

之後係到同小lam傾計..

點知俾牙sir發現左..-口-

跟住佢叫我答問題,,

點知我唔識答..

因為個時掛住傾而冇聽書..

後尾好彩有人講左個答案出黎..

之後冇幾耐..

牙sir就話我............

後面個個答哩條問題..

嚇得我..><標晒冷汗,,

後尾就聽番書..

仲要係好留心個隻..

so後尾識番晒..

跟住dramma

玩番上次個個game..

"估手指"

玩法:首先有幾個人住係張chair度,,

合埋眼..直至嗌你張開眼為止..

同埋要伸隻手指公出黎..

跟住d人會拿隻手指公黎掂你..

掂完之後縮手..然後張開眼..

估係邊個掂..

今日我玩既時候估3次都估錯左..

佢地實在太好戲..

扮晒冇整個人咁..

搞到我都唔知邊個掂..

原來個個人係松鼠黎..

真係估佢唔到..-v-

係hall好鬼死熱..

冇風扇and冇冷氣..

仲要坐左成粒鐘..

熱到我..流晒汗..

之後仲要去投球..

今次我地學真係上場打..

上幾次係學技術..

跟住我同左牙小主and牙筠一組..

小明個組full晒..

如果佢唔咁做..

有排都分唔到組..

打唔到波..

今日學左好多技巧牙..

後日就環居跑la..

我一次都未練過..

希望到時落雨唔洗跑..

wakaka>W<...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-06-04 11:30 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]