※係fd就唔好同我計=]* "..你開心,,我就開心嫁啦*>3<
''★史迪迪@痴狂FaNz_____喬*
※超愛,,
★﹏權權,,赤西仁,,龜梨和也,,曉明___啜>3<"
natalie9438
暱稱: ☆喬★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XG
2007-03-24
夫妻同心=)*
camp的一日兩夜*
help!!!!
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
BrIaN,,=]]
CA*
ChERrY姐=]*
C婷>333<*
Fiona@欣
Fiona@欣(xanga)
GOGO@郭芷=)*
KaRy>>
L!nG___*
OlIvIa>U<"
RoGeR***
S!u雲^3^"
Zenob!a@嘉嘉***
蘇Ling***
伊庭=]]
呀yu>333<"
呀龔***
炒炒子*
衰婆@Judy*
崔樂怡>___<"
晴晴___*
琪琪@呀ki*
楠楠___*
榕榕>__<"
樂蓉*
''*想知每日發生咩事?睇下咪知囉..]
希望每日發生ge事,,都可以同你地分享啦*
站內搜尋
2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


唔好咁啦* 開心 分類: 未分類

今日轉性,,

超早反到學校,,

下定決心自己做功課,,

點知,,,都係衰左,,

忍唔住抄人,,

哈2,,

我都唔想嫁,,唔好怪我,,

我知錯了==+

 

DT,,唉,,超辛苦做左個膠片,,

點知差唔多做完果時衰收尾,,

爛左/3\"

悲哀的我......>3<"

 

小息拿拿臨溫默書,,

咁都比我搵到97分,,

有病**

 

history又默豬,,

痴線嫁*

放棄囉唔該,,

寫左小小就唔寫喇*

哈2

 

lunch落左去同呀ca玩,,

潮人唔識死話同我鬥力,,結果係點???

識我嘅人都會估倒,,

我就不必多說了*

 

小雲個水晶琴超靚的,,

可惜爛左==+

陰公-3-"

 

依家係我老婆屋企上網,,

岩岩玩完人,,

超high的=]]

 

係喇,,唔記得多謝晴晴同呀yu份禮物,,

好靚喔*

喜歡x10000000000000000000000000000000000000000

thx***

 

好了,,

唔講了,,

趕project唷*

8了*

2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天


bye2啦* 驚訝 分類: 未分類

今日唔願起身,,

我都唔知點解,,

就係唔想郁==+

 

今日sharon走lu...

好唔捨得佢呀*

你要快d反黎唷-00-"

 

好多功課做,,,

嗚嗚../3\

唔好咁對我好唔好*

 

2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天


超累* 開心 分類: 未分類

今日係red cross ge集體trainning,,

要操4個幾鍾,,

但係唔知點解覺得唔係咁累,,-3-"

奇蹟ma???

我依家愈黎愈鍾意red cross,,

就算操好耐都鍾意*>3<"

 

放左red cross豬後,,

一個人搭車去金鍾,,

好似係好長ge路程,,

但係我發現原來一路睇書,,

好似快左好多咁播-3-"

媽咪真係細心,,

記得bring杉比我換,,

唔係真係死得喇*

 

球嘉年華超多野玩,,

好好好好好開心,,

但係,,

超累*-V-"

 

2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天


Alex生日快樂=)* 愉快 分類: 未分類

今日係Alex生日,,

祝你生日快樂喔*

我大你一日的*

次次我生日完就到你生日,,ha2>3<"

 

哇,今日超險呀,,

樂蓉因為個電腦ge問題,,

所以交唔到project,,

miss Ngai又死都唔比佢星期一交,,,

我同嘉嘉,楠楠,同Fiona幫佢做,,

估唔到我地驚起上黎又真係幾快嫁喎,,

樂蓉,你唔駛覺得唔好意思,

一場姊妹,,

你ge事即係我ge事* 

我地冇計ge>3<"

 

有d人超乞人憎,,

超憎佢,,

呀公,,你再有下次,,

唔好怪我唔客氣!

你明知我勁憎佢,,

重有收佢做契妹,

你玩野咩!?

佢做你契妹,

你以後就唔好咁叫我!

果個死八婆,,

咩都關佢事!

 

2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


超爆開心* 愉快 分類: 未分類

今日呀CA叫我一定要打blog,

我一向都好聽佢話的*

所以一反到屋企就打blog了*

CA,我聽話嗎?>3<"

 

今日係我生日*

唔知點解我年年都會好期待的*

但係今年唔知點解冇咩感覺,,

可能今年升左中掛,,

唔知呢???

 

今日有P.E啦,,

咁我出門口先記得囉杉,,

點知搵左好耐都搵唔倒,,

都唔知點算,,

搵下搵下搵倒8點一都唔知,,,,

一睇個鍾見倒咁遲,,

勁驚囉,,

心唸:

哇,我上學期都冇遲過到,,唔係生日先黎遲到Y嗎!

我叫老豆車我反去啦*

搭緊車,突然大叫,我老豆比我嚇親,

話:又有咩漏左呀?我咁先呢反起我d杉係學校*==+

老豆飛車超快,,

8點2反到去,,

我望住個鍾都呆曬lo.....好得人驚哇*

 

本來以為冇人記得我生日,

點知超多同我講生日快樂*

重比左個驚喜我tim*

好多謝呀ca,樂蓉,楠楠,嘉嘉,Fiona,晴晴,小雲,斯婷,契姐姐們,孫仔孫女們,重有

好多契唔知乜野同今日同我講過happy birthday ge人*

陳彤無限個感激*

 

今日收到好多禮物,,

超多史迪仔*

巧幸福喔>3<x1000000000000000000000000

超鍾意契姐姐果份禮物,,

好正喔*

鍚曬你啦>333333333333333333333333333333333333<"

 

好啦,,唔講啦,,

要趕project呀,,

Geog果份聽日交,,重未做完*

XP"8了*