講真...e排冇咩心情去打qooza... 因為...我等守護甜心...火影...零使...s.a特優生...都等到我死死下... e家...仲多佐一套...就係....黑糖群俠傳....講真...e套野好好睇... 唉....冇心情亞.....超冇....係屋企又悶wo...想快d番學.... 2D... 希望開開心心LA.... 冇野好打....... 送一張我愛羅著熊熊衣俾你地LA...