|
今 日 自 修 堂 系 到 吃 糖 呀 !!^^
阿 SIR 問 我 地 BIO堂 點 渥 ,有 咩 要 改 善 渥 ..
甘 我 地 就 有 咩 就 講 咩 啦 ..
系 距 問 我 地 噶 !!
我 地 又 話 距 講 得 快 啦 ,,寫 字 好 難 體 啦 ..
距 竟 然 話 距 D字 有 風 格 渥 ..=.=
又 話 距 上 堂 講 D笑 話 一 D都 五 好 笑 ..搞 到 距 好 無 奈 ..嘻 嘻 ..
叫 距 五 好 默 甘 多 書 ,但 距 話 五 得 渥 ..哎 ...算 啦 .
放 學 就 去 威 麗 屋 企 打 痲 雀 啦 ..
我 次 次 都 輸 呀 !!因 為 我 五 系 好 識 咋 ..=.=
之 後 5點 幾 就 翻 屋 企 啦 ..
聽 日 放 早 呀 !!LAST就 去 唱 K啦 ..
想 起 就 想 快 D到 呀 !!嘻 嘻 .....
唱 完 之 後 就 去 影 貼 紙 相 呀 !!!
快 D快 D到 呀 ...........................................................
..
  |