|
今 日 要 翻 學 呀 !!
話 以 學 張 身 份 做 服務 生 呀 !!
早 上 7點 九 要 翻 到 學 校 呀 !!好 眼 訓 呀 !
都 未 訓 醒 啦 !!成 2點 幾 先 訓 得 覺 渥 !
6點 幾 就 要 起 身 啦 !!
翻 學 校 又 要 帶 D中 一 家 長 ,學 生 翻 去 禮 堂 渥 !!
行 成 幾 十 次 呀 !!好 累 呀 !!
之 後 仲 要 去 樓 梯 過 道 當 值 呀 !
要 企 系 到 呀 !!哇 ............頂 .
成 日 都 要 人 企 渥 !累 死 啦 !早 上 又 未 吃 過 野 呀 !
本 來 話 12點 放 架 !點 知 成 點 幾 先 走 得 呀 !
又 要 去 大 門 果 到 送 D家 長 啦 !好 晒 呀 !!
又 要 系 到 晒 太 陽 呀 !早 上 又 晒 ,依 架 又 要 晒 啦 !
搞 到 成 果 人 都 晒 黑 左 呀 !又 熱 ,又 累 ,又 肚 餓 呀 !
真 系 慘 啦 !...............
今 日 又 約 左 阿 雲 雲 去 SING K呀 !
遲 左 好 多 呀 !!又 加 D五 知 咩 費 呀 !
煩 到 死 啦 !!唱 左 兩 個 幾 鐘 呀 !!
之 後 就 去 行 街 啦 !去 左 體 SHOW啦 !
跳 得 好 勁 呀 !!
LAST 翻 屋 企 啦 !!
  |