|
哎 ,今 日 落 雨 呀 !又 大 風 渥 !又 五 系 八 號 風 球 呢 !
搞 到 我 翻 果 時 濕 左 身 呀 !
今 日 第 一 堂 就 系 中 文 呀 !阿 SIR比 翻 本 手 冊 我 啦 !
好 野 ,好 彩 冇 買 過 本 姐 .哈 哈 !
我 都 五 知 系 邊 到 五 見 左 囉 !
好 想 知 囉 !都 算 好 啦 !
上 生 物 堂 果 時 做 作 業 啦 !之 後 就 系 義 工 實 習 啦 !
我 ,雲 雲 ,敏 ,儀 ,,,幾 個 人 幫 手 包 禮 物 啦 !
包 得 好 搞 笑 呀 ,好 似 去 找 老 甘 啦 !
又 要 大 合 唱 渥 ,好 多 人 都 五 唱 啦 !
放 學 就 同 阿 雲 雲 去 買 野 吃 啦 ,跟 住 就 翻 屋 企 啦 !
  |