|
今 日 早 上 早 讀 啊 !我 又 五 記 得 帶 簿 啦 !煩 啊 ~~
我 早 讀 時 系 到 做 物 理 啊 !我 又 五 識 渥 ,甘 就 抄 囉 !
果 個 白 痴 竟 然 話 我 抄 距 噶 作 業 渥 !
五 得 咩 ,我 五 想 做 五 得 咩 ,我 五 信 距 冇 抄 過 做 野 !頂 距 啊 !~
之 後 經 公 對 作 業 囉 !
maths 好 似 做 習 作 啦 ,五 記 得 啦 !
今 日 噶 英 文 默 書 好 簡 單 架 !我 又 五 使 抄 好 多 啦 .幾 happy架 !
PE又 考 果 D體 能 渥 ,好 累 啊 ,又 晒 渥 !想 晒 死 人 咩 !~
lunch之 後 五 知 去 左 邊 啦 !
地 理 堂 miss竟 然 五 記 得 左 渥 !好 野 ,得 翻 幾 個 字 上 課 啦 !
中 文 又 系 悶 囉 !做 果 D工 作 紙 啦 !
我 地 放 學 後 就 去 左 體 班 際 啦 !
好 搞 野 囉 ,距 叫 我 地 系 到 叫 距 地 加 油 渥 !
最 後 都 win 左 一 場 啦 !
之 後 我 地 成 6點 幾 先 翻 屋 企 !
3C班 加 油 啊 !
  |