| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 13 日 星期五

|
|

體戲+補習 |
|
今日去左體戲呀。
同阿美﹐雅婷﹐popo。
11點半就出左去。
行左陣就同阿美去穩雅婷。
等左距好耐啦。
好趕甘入去體戲呀。
2點半度就體完啦。
都五好體噶﹐有d無聊。>3<
體完就去吃野啦。
跟住就去報補習果d啦。
報左一個a maths噶。
得一堂﹐要4點半就要上堂呀。
好趕呀﹐上到5點九呀。
跟住同阿媽距地去買野呀~
8點幾先翻到屋k。
聽日要去補chem呀。
ps:五該你收下你把口呀。好討厭呀﹐依架系得你有錢呀。有錢大晒咩﹐你d錢系你自己噶咩﹐五系你阿媽同阿爸﹐你吃屎啦﹐等住訓街啦。五該你專重下人啦。講野都五經大腦﹐遲早比人打!~
  |
|
刊登時間︰2007-07-13 11:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
    
|





« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 213 | »
|
|