| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 6 日 星期日

|
|

開心噶一日~ |
|
今 日 早 上 8點 幾 就 起 左 身 啦 .
跟 住 去 M記 吃 早 餐 啦 ..
行 完 就 去 行 左 陣 間 ..
同 阿 媽 買 野 啦 ...還 埋 書 就 去 穩 阿 美 同 POPO..
11點 幾 就 出 MK啦 ...
穩 埋 雅 婷 就 去 行 街 啦 ...
第 一 站 就 去 旺 中 啦 ...
可能 太 早 啦 ,,好 多 店 都 未 開 門呀 ..
跟 住 就 想去 地 下 影 貼 紙 相 啦 ..
不 過 五 系 好 靚 呀 ,,
甘 我 地 就 去 朗 豪 坊 果 到 影 啦 ...
影 左 好 耐 呀 ..影 完 都 3點 幾 啦 ..
影 左 兩 次 呀 ..都 好 靚 呀 ..
跟 住 就 去 朗 豪 坊 吃 野 啦 ..
我 地 吃 左 cheese cake +coffee呀 ..
好 好 味 呀 ..^^
last就 去 體 野 加 買 野 啦 ..
買 左 好 多 野 ..個 個 都 好 大 收 穫 呀 ..
今 日 買 野 好 瘋 狂 呀 ..
今 日 系 最 開 心 噶 一 日 呀 ..
我 地 要 加 油 呀 ..
考 完 試 之 後 我 地 再 玩 過 呀 ..
約 定 你 地 啦 ..^^
  |
|
刊登時間︰2007-05-06 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
    
|





« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 213 | »
|
|