| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
日期仔::". ,,,,"2005 年 10 月 1 日 星期六**** |
|
|
|
*||[﹏ ||+ 啦啦隊"``」=]-3-
|
|
陸運會就快黎喇∼∼好期待呀!!
下個星期一就係喇!!
呢次係我有生以黎第’’1’’次開中學既運動會呀!!
今日係公眾假期--國慶呀!!
但係可惜呀∼我都要返去練啦啦隊呀!!
不過吾緊要∼練得幾辛苦都好∼!
勝利是最重要的!!∼
忠社加油!!bluE HOuSE!!*..
雖然係練既途中係好辛苦∼
但係當中都有好多樂趣呀!!
好似我識左呀濤濤啦∼韶靜啦∼敏儀姐∼
我仲做埋皇帝天∼不過係個紂王呀!!>﹏<”無奈呀*
(當然啦..佢地唔係叫我紂王架∼係叫我呀妍啦!)
濤濤係我個寵妃-- 妲己呀!!*之後又做左我媽咪呀~
點解?因為佢今日冇啦啦係度講"lur"呢個字wo!
我咪示範俾佢睇囉∼我扯住佢件衫話:「媽咪呀∼買玩具俾我呀!!」
之後suey又話:「係囉係囉∼春梅呀!我要呀!!」
HEHE∼搞到我.Suey.濤濤笑死呀∼
我又有個波斯黎既妃子-- 乙燊哥呀∼本身佢係我個妃子之一∼
之後濤濤又話佢係波斯黎架wo∼個次又笑死呀∼
特別係濤濤呀∼笑得好勁呀∼!!
仲有好多∼但係唔介紹住呀∼
今日練個陣都有好多趣事架....
係練既途中∼我地有break既∼
我啦∼SuEy∼濤濤媽媽啦∼呀月燊妃子啦∼
係度玩個..我都唔知叫咩名呀∼
係一個可以轉轉既野啦!我地坐上去既∼
咁我同SuEY同濤濤一齊去玩啦∼
玩到癲哂咁呀∼之後LEADER話去元朗大球場練wo∼
所以成班撒退去元朗大球場呀∼
後黎Suey話唔舒服∼好想嘔呀!
唔知係唔係因為剛才玩轉轉搞到暈呀∼
我就拖住佢由朗屏去到元朗大球場∼
佢隻手仔好細細呀!好好拖呀!!
>v<!*濤濤仲話去埋元朗市鎮公園玩wo∼
後黎我地冇去元朗大球場呀!
因為國慶巡遊呀∼所以我地去左元朗劇院對前個度..
練左1次就走lu!唉...
十月3日個日要成6:半去到麥當當集合wo..
不過都好過森哥佢地呀∼森哥住係天水圍ma!
同完Suey食完野之後∼佢話要返屋企wo∼
係陪佢去輕鐵站個時∼竟然見到媛媛同可欣wo,,
佢地去睇戲呀!後尾我又去埋∼
我地去睇<小企鵝.大長征>呀∼
都唔好睇既∼悶到死!!!
就係咁我既1日又過去左...
好掛住LKT班同學呀:"*
CELIA.TIFFANY.HIU.JENNIFER.winz.
MANDY.Carry.CHING.STEPHY.Niki.
yanyan.wing.karen.Cathy.CholE.
whisky.Moon*
>3<""
|
|
日記仔出版時間: 2005-10-01 07:50 PM[] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 37 | »
|