| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
日期仔::". ,,,,"2005 年 8 月 20 日 星期六**** |
|
|
|
*||[﹏ 中1迎新日--]]`=]-3-
|
|
今日又返左L.K.T呀!!因為要返去中1迎新日呀∼∼
唉..學校好簡唔簡..簡淨今日落大雨..
搞到濕哂wo∼死啦..仲要係冷氣房成幾小時!!
我同Celia就黎死咁滯..仲有呀婷呀!!
一返到去又話要上禮堂...
個時有個家長好激動咁話學校唔俾佢個女學游水∼
因為佢個女d頭髮天生係黃色..唔知係唔係因為游水既關係∼
搞到幾尷尬呀!!小息個陣..
又唔俾我地去地下個洗手間wo..搞到呀曉話要去男廁決解wo..
haha..笑死我啦..不過最後呀曉梗係冇去男廁啦!!
之後佢要我地出去匯報係呢2日1既體驗wo..
我地個班派左灝.勇.堂去講wo..
講到亂哂大籠..要我同呀華去幫手..
唉..不過總算ok啦!!!
之後就返屋企啦!!!
我愛我的校園2...>3<*][
|
|
日記仔出版時間: 2005-08-20 06:21 PM[] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|