今晚我去行花市ar!好開心ar
2月4日係我媽咪公司ge團年飯。但個日我要返學,同埋,2月5日都要。因為團年飯係夜晚搞的,我怕玩得太夜,所以可能個晚去唔到團年飯。不過,媽咪會考慮下2月5日洗唔洗請假
我今日同爸爸去街。好開心呀
1月25日,我去牙科!我覺得去做牙科好似喺度做緊手術一樣,所以我覺得做牙科係最恐佈ge事
她才是南楓呀!靚女?