| «‹ September 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 12 日 星期一 |
 | |
| @.@ |
今日星期一..
第一堂係英文..
去左mmlc..
呢個miss..5知點解搞到我5敢玩電腦=.=v
根住到art..
冇起過圖..
kaka
最憎畫海報..
win左有5000蚊書卷@.@
雖然好想要..但係冇可能><”
跟住到ih..
都係好悶..o﹏O
又到中文..
冇咩野寫..
根住到家政^^
好好玩牙..
今堂整石頭餅同提子鬆餅
一路整一路笑..
KAKA~~~~~
總之好好玩啦...
又好好食..wakakakaka~~~~~
多謝收看..請回下啦..
|
| 刊登時間︰2005-09-12 10:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
負加 於 2005-09-13 10:45 PM 發表:
好食= =??
....><'''又唔請我食....!
|
|