由昨晚開始係日記到加左d小玩意係到,
希望唔會搞到入黎要load 好奈啦。
加左個「小公告」,其實係d無聊post ~ 哈哈
加左個「多多小寵物」好似會講野,暫時只聽到佢講「喂!喂!」
加左個「時鍾」
加左個「燒肉Game」
本身加左個播歌器係到, 但係覺得好嘈...so 都係delete左~~ 日記都係靜靜地睇好。
2009-04-29 03:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]