2012 年 3 月 7 日 星期三  |
| 你好好拮咩^_^? |
分類: 〝﹏生活,, |
2012年3月7日
你好好拮咩^___^?
無關係又要兜,兜唔到就拮.
唔夠拮就發脾氣.?!
臭脾氣!唔夠拮就唔好同我拮啦^^
講野之前諗清楚先啦唔該^___^
想提舊事唔係問題
驚你發脾氣咋.^__^.
唔信呀.?黎囉>3<
|
2012 年 2 月 5 日 星期日  |
| 愛情這個遊戲我玩不起! |
分類: ♥愛情,, |
2012年2月5日
愛情呢個遊戲
實在太深奧.我覺得我玩不起了.
就算點樣去愛一個人.
點樣去錫一個人.都難以去表達俾對方知.
愛情既偕段.
首先係熱戀.
之後就係了解.
到發現對方同自己好多地方都夾唔埋既時候.
有人想放手.有人想改變
而我.就係想改變既個一位.
但係原來唔係理想咁易.
去到某一個時候.彼此都會不自然地改變
改變至對方心目中既理想
但係原來真係好辛苦...
我發覺我承受唔到,,擔當唔起呢個責任
作為一個成功既男朋友.
當然要具備以下幾個條件;
1.疼錫女朋友.
2.無限量包容女朋友
3.每一刻都擺女朋友做第一位
以上3個條件我都做足.
但原來我唔知道原來仲有1樣.
就係每一刻都要係你既女朋友身邊.
聽起上黎好容易.
但係原來唔係.
我真係做唔到,唔通真係要每一分鐘陪住佢.?
但係我每一分鐘都有諗住佢,唔通仲未足夠?
愛情呢一個遊戲.我玩唔起.... |
|
|
|