[ - Forever Lo'V'in' You 就算辛苦也不苦
       
   每一個小細節,也是愛你的根源 ]                
neilleungwc
暱稱: Neil
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-12
工作
努力
哈利
7.1 香港特別行政區成...
好友名單
小雪` (ah_suet)
♥babii.bu-_-v` (babii_bu)
儀 (chi6514)
旭<3 (chunyuk)
瑋:] (DKK)
咕池 (i520baby)
‘欣™♥=] (kaaiyan)
呀紅 (Kai_0403)
﹡B-Duck, (kakaccbb)
`[★]KWAN:2 (KWANBABE2)
- ★yan(3` (musicworld)
〝帥帥珊┐ (shan017)
奸洛奀` (whilemoving)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 9 月 2 日  星期二  


第一天 分類: 未分類

很開心=]

  個Blog終於整好喇>u<

雖然唔係我自己整-3-'但之後都會係我接管的=]

  好多謝丫妹幫我整好佢>v<

實在太感激佢喇...成個Blog都係佢幫我整好的,

  不過可能對佢黎講係舉手之勞- -

依家有部notebook打blog都方便d=]

  應該可以keep住日日打xD

 

番工方面最近一般般...唔太好又唔太差既-3-"

  淨係知愈黎愈多野做-__-'

每日都會有新既野做...好彩依家試用期都有長短週姐^^嘻

  希望工作上唔好再有d咩大錯喇><唔係死得-__- 等做炮灰

今日班同事發起左個去長洲BBQ-v-'

  下星期六的...我應該都唔會去lu...咁遠-.-"唔想行

 

今日老婆配左副白框眼鏡0.0 唔知係點樣呢

  今個星期六我都會去配白色的^^

好期待星期六既來臨...

 

中秋就快到lu...仲有13日=]

  屋企都係食普通月餅~"~我想試食大班冰皮...

唔知今年有無得試下呢a_a"

 

係到再次多謝丫妹幫我整個Blog=]

  thx!

打既日期::2008-09-02 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]