很開心=]
個Blog終於整好喇>u<
雖然唔係我自己整-3-'但之後都會係我接管的=]
好多謝丫妹幫我整好佢>v<
實在太感激佢喇...成個Blog都係佢幫我整好的,
不過可能對佢黎講係舉手之勞- -
依家有部notebook打blog都方便d=]
應該可以keep住日日打xD
番工方面最近一般般...唔太好又唔太差既-3-"
淨係知愈黎愈多野做-__-'
每日都會有新既野做...好彩依家試用期都有長短週姐^^嘻
希望工作上唔好再有d咩大錯喇><唔係死得-__- 等做炮灰
今日班同事發起左個去長洲BBQ-v-'
下星期六的...我應該都唔會去lu...咁遠-.-"唔想行
今日老婆配左副白框眼鏡0.0 唔知係點樣呢
今個星期六我都會去配白色的^^
好期待星期六既來臨...
中秋就快到lu...仲有13日=]
屋企都係食普通月餅~"~我想試食大班冰皮...
唔知今年有無得試下呢a_a"
係到再次多謝丫妹幫我整個Blog=]
thx!