今日返學冇咩野....不過家政堂同呀貴整D曲奇好店....唔知點解佢o個D會脆D
算啦!!!放咗學去留堂....悶呀,之後去咗團契....真係好D悶,返到屋企on咗陣就要保習....我D數唔係幾好都係要保下
而家終於都要讀書啦!!!!要勤力D,保完習食完飯睇多陣電視就入咗房溫咗陣數就出黎打哩篇野
唔知點解近排心情好好....唔知點解呢???