| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
呆...  |
分類: |
好呆....
個頭又好q痛喎 ><
都唔知咩事...
唉..0.0
又呆又痛 -v-
真係辛苦 >v< (老公: 你咩時候都話你好辛苦啦 = =
老公呀~~~~ (比老公踢回去了 -v-
唉 ><
我既人生真係慘 (老公: 你講左幾多次呀?
好多次 >v<
好中以講我既人生真係慘 >v<
嘻嘻~
口頭禪 ><
打到呢到好了 =]
仲有好q多野要正 ^^"
就甘啦 =]
掰掰 =]
|
好熱呀 = =^  |
分類: |
好熱呀.... = =^
熱死我咩.... = =?
正X街的 ....= =
熱死我....
好唔想出街囉....
熱到甘~
最近又zzz唔到.... (某:傾電話ma~!!!
又好累.....
仲有個o個hbo封左我ac...
收啦 = =
我唔上三個月就封....
不如你去死..
打到li到好啦 = =
88
|
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
呵呵.....  |
分類: |
唉....
打blog啦..
我之前係到打y-blog
早已忘了qooza啦...
嗯嗯....
我搵到一張好D的背景啦...
好好多吧...
呀呀....
我比埋我y-blog個o個你地啦
y-blog我打左好耐啦...
我之前個o個qooza個ac忘了 =3=
所以開new的...
就係li個啦...xdd"
嗯嗯...
打到li到啦...
我要去睇噬魂師 SOUL EATER啦...
88 |
2009 年 6 月 28 日 星期日  |
故仔  |
分類: 未分類 |
私想罷私作的上Blog,,,,,,,,
但私怕唔好睇
同埋人地都唔明
其實個故事係講:
係日本1765年同埋日本2009年
發生左時空問題
令到1765年既公主-小雅同2009年既忘憂調轉咗
所以忘憂返咗去1765年
以小雅到咗2009年,,,,,,,,,
故事內容就講左少少
睇唔睇就由路人甲乙內丁同埋啲格友揀 |
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
大家好~!  |
分類: 未分類 |
大家好~!
我叫小雅呀!
係一個新手
我好細架炸
小四~~~!!!
我有D乜做錯請見諒啊~
我有第二個Blog
係Yahoo-Blog
網: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!QXyRN6.cFRkKhMO3RCXBhQLpsZRgthX7JYbW1jnA
以後多多持教 |
|