因為qooza尋日仲未開!!so今日打番長隆之遊ge日記啦!...長隆之旅參與人物:(肥o 豬 星 羊 寧 momo 雪糕 老婆 芬 rain 地鼠)
6號朝早一早起左身啦!因為一晚都無咩點訓 心情好開心!叫左老婆係遊戲世界等我!
點知我由6.58分等到7.25分都未見到佢...點知佢去左無2同我班兄弟一起lo 放左我飛機lo-3-無奈
咁我地係澳門食飽早餐之後就往關口出發啦!之後搵到我地ge專車(12人車)就向長隆出發!!
戈日8號風球lo 由澳門去廣州ge路程都好大風大雨!!係車上面我同肥o and呀羊係咁係到吹水!!
so都好快去到歡樂世界門口!但係戈到的工作人員說當天有風球! 高空設備無開!!
so我地只好再上番車!!!再向廣州{花都市}進發啦! 到左之後 我地搵左呀羊堂哥先!!之後去左租酒店!!
我地去左一間旅館!!但係佢話我地太嘈!同埋唔歡迎我地澳門旅客!!我地就轉左酒店 去左 嘉駿酒店(3星的)...但係間酒店
真係好正!我同老婆住一間高級單人訪[504]...呀羊佢地住[506] 肥o佢地唔多記得啦!!呀星豬展住[512]....
同埋廁所d熱水!!!哈哈 間直一日沖3似涼都無問題lo!......安定左酒店之後 我訓左一陣!之後大家都出左去食小肥羊!
接住就落d玩!因為有小小意外就轉左埸!!!係活力disco門口搵到傻鵬,,,so就開左間訪上去玩啦!玩到點幾到同左老婆回酒店..
可能同老婆2個人分3粒豆太多!!hi死啦!MOMO個樣仲慘lo 哈哈!一晚都天光無得訓lo...到左朝早以為粒豆散左!但係個胃就好唔舒服!
第2日ge行程 大家去左炳記食完早餐之後出發去長隆玩機動遊戲!豬展 呀鵬 老婆 呀芬同呀rain真係咩都敢玩lo!!
我就因為唔舒服好多野都無玩啦!之後玩最好一樣(激流)ge時候 佢地個個都唔著雨e 沖落水戈下d女仔都濕哂!!哈哈!
so就個個都濕哂咁坐車番酒店啦!!戈晚係第2晚,,老婆好早去左休息啦!!我就點幾先訓!!因為去左玩lee個香腸大作戰呀ma
真係好恐怖lo!地鼠 星 同豬展 肥o 食到就嘔+啦!!!@@ 80條香腸wo 仲要係勁難食戈仲呀 !!點幾上床訓教!!訓到朝早9點同老婆都起左身!!!之後我更係去沖涼啦!
哈哈!!汁好哂d野啦!!要退訪!有d唔捨得間酒店lo 唉!!又舒服同老婆ge2人世界@@...之後再去炳記食早餐呀!
食飽就坐車去長隆水上世界!!戈日好好陽光呀!!好熱tim呀! 我地入左門口之後 去更e室!!換好3先!之後佢地一出到去!一班人足左我
去玩林水lo!-3-點解又係我wo 之後都玩左好多好好玩ge設施!!就係玩小左一個[巨獸碗]但係戈時都7.00啦!
關門啦!!!戈時先發現玩小左樣!!好唔底lo! 結果我地就心情好down咁坐車回澳門!!
lee3日真係懷念好唔捨得!!可以同班兄弟同自己條女 一起!一尾玩!!真係好開心!好難忘!
|