. ! NENG- FisH♪'
neng93262555
暱稱: w-寧
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
點解人係有煩惱?
聖誕啦
wish
24~25去泡溫泉
e+d野真係貴!
好友名單
2008 年 8 月 12 日  星期二   落雪


無聊日!!!!!! 不滿 分類: 未分類

基本上  旅行回來之後 日日都好無聊,,唔知係屋企有d咩好做!唉!!!!!

今日中午同老婆傾左陣電話之後  去左ctm交錢 交左300元-3-   已經無咩錢+啦 !!!真係慘!!

之後老婆去左我屋企 !!佢買左盒chocolate比我食!須然唔算太好食!但係佢買ge 我都好開心!哈

老婆無啦啦話听晚肥o約我地去看戲!!我心唸(都好ge!好內無同老婆去看戲啦)

之後我拿左+車落樓下間車行到正!....換左條後吠340!!!豬頭250-3- 咁又無左590元啦!

發覺正+車d野真係貴!鳴鳴........搞到銀包d錢都無幾多啦!開心哂@@..

最重要係我夠竟幾時先捨得搵野做le 我自己又好想做野wo  但係日日係屋企又唔去搵!...好憎自己lo

最好有人介紹埋工比我做lo   我就係有d咁ge仆街心態啦!!係咪好7 le-3-

好!!!!!!!等陣肥o黎搵我!  同佢出去冷下車先!!信便幫條新吠油下色!!

發表時間:2008-08-12 09:08 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


3天的長隆之旅 疲倦 分類: 未分類

因為qooza尋日仲未開!!so今日打番長隆之遊ge日記啦!...長隆之旅參與人物:(肥o 豬 星 羊 寧 momo 雪糕 老婆 芬 rain 地鼠)

6號朝早一早起左身啦!因為一晚都無咩點訓 心情好開心!叫左老婆係遊戲世界等我!

點知我由6.58分等到7.25分都未見到佢...點知佢去左無2同我班兄弟一起lo 放左我飛機lo-3-無奈

咁我地係澳門食飽早餐之後就往關口出發啦!之後搵到我地ge專車(12人車)就向長隆出發!!

戈日8號風球lo 由澳門去廣州ge路程都好大風大雨!!係車上面我同肥o and呀羊係咁係到吹水!!

so都好快去到歡樂世界門口!但係戈到的工作人員說當天有風球! 高空設備無開!!

so我地只好再上番車!!!再向廣州{花都市}進發啦! 到左之後 我地搵左呀羊堂哥先!!之後去左租酒店!!

我地去左一間旅館!!但係佢話我地太嘈!同埋唔歡迎我地澳門旅客!!我地就轉左酒店 去左 嘉駿酒店(3星的)...但係間酒店

真係好正!我同老婆住一間高級單人訪[504]...呀羊佢地住[506]  肥o佢地唔多記得啦!!呀星豬展住[512]....

同埋廁所d熱水!!!哈哈  間直一日沖3似涼都無問題lo!......安定左酒店之後 我訓左一陣!之後大家都出左去食小肥羊!

接住就落d玩!因為有小小意外就轉左埸!!!係活力disco門口搵到傻鵬,,,so就開左間訪上去玩啦!玩到點幾到同左老婆回酒店..

可能同老婆2個人分3粒豆太多!!hi死啦!MOMO個樣仲慘lo 哈哈!一晚都天光無得訓lo...到左朝早以為粒豆散左!但係個胃就好唔舒服!

第2日ge行程 大家去左炳記食完早餐之後出發去長隆玩機動遊戲!豬展 呀鵬 老婆 呀芬同呀rain真係咩都敢玩lo!!

我就因為唔舒服好多野都無玩啦!之後玩最好一樣(激流)ge時候  佢地個個都唔著雨e 沖落水戈下d女仔都濕哂!!哈哈!

so就個個都濕哂咁坐車番酒店啦!!戈晚係第2晚,,老婆好早去左休息啦!!我就點幾先訓!!因為去左玩lee個香腸大作戰呀ma

真係好恐怖lo!地鼠 星 同豬展 肥o 食到就嘔+啦!!!@@ 80條香腸wo  仲要係勁難食戈仲呀 !!點幾上床訓教!!訓到朝早9點同老婆都起左身!!!之後我更係去沖涼啦!

哈哈!!汁好哂d野啦!!要退訪!有d唔捨得間酒店lo  唉!!又舒服同老婆ge2人世界@@...之後再去炳記食早餐呀!

食飽就坐車去長隆水上世界!!戈日好好陽光呀!!好熱tim呀! 我地入左門口之後 去更e室!!換好3先!之後佢地一出到去!一班人足左我

去玩林水lo!-3-點解又係我wo  之後都玩左好多好好玩ge設施!!就係玩小左一個[巨獸碗]但係戈時都7.00啦!

關門啦!!!戈時先發現玩小左樣!!好唔底lo!  結果我地就心情好down咁坐車回澳門!!

lee3日真係懷念好唔捨得!!可以同班兄弟同自己條女 一起!一尾玩!!真係好開心!好難忘!  

 

發表時間:2008-08-10 07:06 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天


仲有1 day 去長隆玩lu 愉快 分類: 未分類

尋日出左大陸同老豆 食飯!!!哈哈......食到好飽lo  {去食海鮮}

老豆下星期比錢我exam私家車啦!-3-真係開心!唸起落雨唔洗再渣50仔!

之後尋晚都好早訓左啦!3.00訓,,,,,朝早起身一直悶悶悶!!

e+仲有小小雨tim 天文台話打咩1號台風!!!我真係比你吹撚漲...仲有1日到去長隆玩你打風?

如果真係咁  我會精神分裂lo.....唔好玩啦!!(雷公公) (風婆婆)-''-我玩唔起呀!

最重要係星期3一定要陽光普照!!哂死我都無問題呀-3-哈哈....

發表時間:2008-08-04 07:54 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]