E幾日都過得好開心~
3月22~
放工仔個時~牙塋係公c附近~搵我!!!=...=落雨雨
好彩佢叻叻有帶雨傘~2個人坐車車~之後上左我屋企......
sor牙~我整d野係咪好難食呢~??
2個勁無聊~睇戲睇成晚.......
3月23~
十點幾起左身~~之後打星晨.....
條友仔~訓到點幾都未起身~成隻豬咁o田o~
佢起左身~之後無耐送左佢搭車車~~
之後鬼鬼打泥~話過左我個邊.......想泥搵我~
咪陪左佢~去返平時去開果個地方........做左d唔應該做既野~比左d希望佢tim....後悔!!!
差唔多6點~要搭車車返工~佢話要送我返公c~先肯走>...<
夜晚鬼鬼之前條仔打泥~起碼打左廿幾次泥.....係咁煩住我~景然連我屋企number佢都有\ ... /
((你煩果個~唔應該係我)) 我都無同佢一齊喇!!
3月24~
今日有人差d喊......!!
都叫左係長沙灣等嫁喇~係要過泥.......
仲要搞到自己搞d迷路~正傻婆泥
同小妹去左南記~食米線
食完同佢去田灣某到睇星星~聽下d浪聲_勁正丫o_o
睇左陣送左佢去~坐970x
返到屋企~見到爸b....勁開心~好耐無見喇!!!
諗左成晚野~其實我都未諗到同邊個好.......~好難揀丫!!!!
3月25~
今日無喇喇有個fd問左我樣野~答唔到佢=...=
e經係到煩緊嫁喇~仲要加多個入泥~激死.........
唔知有無人可以幫到我丫~??/
|