日日都係甘過 好悶ar,一係就返工放工就返屋企 但係我而家又唔鐘意去玩 都唔知想點 好想返d到13號上大陸按摩 不過9號都放假 不過都係悶..又冇地方去 點解我唔去玩ge時候 得返一個好姊妹係到 其他總係掛住蒲