今日有唔開心同開心野!!
我講下開心野先啦,我開心野就係數學合格同可以拿到67分真係好開心,其實唔係太高分,不過因為這份卷難d,所以67分已經覺得好高分啦,不過下次一定會再努力,!!!!!!!
依家等我講下有咩唔開心啦,就係抄左幾科呀勁唔開心,有地理同中文閱讀勁唔開心,竟然地理考到咁差,對自己好失望!!!同今日係學校練波果時,又比人食左個踭,不過食左下踭事少,希望佢唔會咁而唔開心,因為食得多先會有進步!!!!!
我想係呢度多謝我個女朋友,我考緊試果時叫我努力去溫書,雖然都係考到咁,不過我都要多謝佢咁支持我,我係呢度想支持佢,你都要努力考試呀,唔好令我失望呀!!!我好想同你傾計呀,想找我最好的人傾計呀,最好果個就是你啦!!!!!!
|