我今日好緊張呀,因為今日係教區運動會,我未比賽之前而且估到我今日係唔會羸,因為我一次都無練習到,無勞力又點會羸呢,所以今日一早就知道一定會輸,不過一定要過自己的上年紀錄!!!!!!
我一去到運動場,心情都無咁緊張,不過一到比賽果時,個心特別跳到特別快好似跳左出黎一樣!!!!
我見到個裁判用果d紛正個最普通的目標的時候,我見到個普通目標睇落去好似好遠,到我推的時候原來好近,可能我好內無推過鉛球,所以睇落去好似好遠咁,原來都是不外於是,我推完第一次我就知道我自己個目標達到,所以我覺得成個心情都放鬆了,所以之後果兩推都係試下其他的方法,因為都是被戰學界的目標,因為我覺得學界是我最好的表現出來,努力呀!!!!!!!!!!
|