今日去學校的步行籌款,去左荃灣碼頭果度行,我諗住要行9個字,我地去到未行得,我地就企係度傾下計,然後行果時,我地同d阿sir係度吹水,一路行一路吹,都幾開心,不過我地行到一半果時,我地先見到有d fd依家先到,依家先去起點點名,真係慘唔可以同佢地一路一路傾下計!!!!!!!!!!!
行完之後,我地係間學校企左一陣,睇下d人走未,睇下係唔係一齊走,果個海狗識路的反而唔走,令到我同d fd自己找路走,我地找都唔找,就話唔想找啦,寺坐西鐵啦,然後我地就坐西鐵轉地鐵返黃大仙行下,然後返屋企!!!!!!!
我地坐緊西鐵先黎唔想坐,因為西鐵坐一個站,都要$5.4好貴呀,頭先我地黎果時坐小巴平好多,平一半呀,我地其實想找小巴坐,不過唔知係邊度坐,所以追我地一定要坐西鐵,我心諗算啦,我又未坐過西鐵,坐下都好,唔係真係好似一個大陸仔咩都唔識咁!!!!!!!!!!!
我地轉左地鐵返黃大仙果時,佢打電話黎,佢問我係邊,我就話坐緊地鐵,佢就話入黎,我就話好啦,因為我都無野做,我都諗住係黃大仙行陣先返屋企,所以我入左佢度,等大家可以見下面!!!!!!!!!
我到左佢度,我就問佢係邊,佢就話係邊個公園,不過我又唔係好識去,所以我一路行果去,一路找佢,佢出黎路口陪我去果個公園!!!!!!!!!!!
見到佢,我就問佢,你唔係做projoct咩,佢就話做鬼做馬咩,佢地係公園度玩捉,我心諗咁大過仲玩呢d野,我心諗一層,有時玩下都好,又可以回憶小時的遊戲,又可以出一身X!!!!!!!!!!
|