~~*心水清的日記*~~

2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天

行路日 開心 分類: 未分類

今日去學校的步行籌款,去左荃灣碼頭果度行,我諗住要行9個字,我地去到未行得,我地就企係度傾下計,然後行果時,我地同d阿sir係度吹水,一路行一路吹,都幾開心,不過我地行到一半果時,我地先見到有d fd依家先到,依家先去起點點名,真係慘唔可以同佢地一路一路傾下計!!!!!!!!!!!

行完之後,我地係間學校企左一陣,睇下d人走未,睇下係唔係一齊走,果個海狗識路的反而唔走,令到我同d fd自己找路走,我地找都唔找,就話唔想找啦,寺坐西鐵啦,然後我地就坐西鐵轉地鐵返黃大仙行下,然後返屋企!!!!!!!

我地坐緊西鐵先黎唔想坐,因為西鐵坐一個站,都要$5.4好貴呀,頭先我地黎果時坐小巴平好多,平一半呀,我地其實想找小巴坐,不過唔知係邊度坐,所以追我地一定要坐西鐵,我心諗算啦,我又未坐過西鐵,坐下都好,唔係真係好似一個大陸仔咩都唔識咁!!!!!!!!!!!

我地轉左地鐵返黃大仙果時,佢打電話黎,佢問我係邊,我就話坐緊地鐵,佢就話入黎,我就話好啦,因為我都無野做,我都諗住係黃大仙行陣先返屋企,所以我入左佢度,等大家可以見下面!!!!!!!!!

我到左佢度,我就問佢係邊,佢就話係邊個公園,不過我又唔係好識去,所以我一路行果去,一路找佢,佢出黎路口陪我去果個公園!!!!!!!!!!!

見到佢,我就問佢,你唔係做projoct咩,佢就話做鬼做馬咩,佢地係公園度玩捉,我心諗咁大過仲玩呢d野,我心諗一層,有時玩下都好,又可以回憶小時的遊戲,又可以出一身X!!!!!!!!!!







訪客留言 (返回 newname 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 newname 的日誌 ]




newname
暱稱: !!!!<#鐵雞#>!!!!
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
拜山
溫書........
差都不得了呀!!!
普通啦!!!
55啦!!我唔再諗啦!!!

:: 日誌分類 ::
全部 (60)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
上去睇下我同你有冇緣...
另一個日記板,不過寫d...

:: 日誌統計 ::
文章總數: 60
留言總數: 0
今日人氣: 2
累積人氣: 695

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed