~~*心水清的日記*~~

2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天

今日田徑比賽 滿足 分類: 未分類

今日成7點4先起身,遲左起身啦,我本身自己講話6點9一定要起身,不過個閙鐘唔閙我起身,令到要阿妹成7點4先叫我起身,我自己仲話早d起身正早餐,依家無得正啦!!!!!!!!!!>3<

我用左最快速度食完早餐同出門口,我記得我7點8到就出左門口啦!!!!!!!

我加快我的腳步,行去地鐵站坐地鐵去灣仔運動埸,我原身可以唔曬咁快,琴日阿sir突然講話要8點3要到運動埸,唔係的話我諗住8點起身,慢慢食完早餐先出,因為我成1點先有比賽,我又唔想番學,所以我去運動埸!!!!

我去到運動埸,已經8點半,我見到阿sir,不過阿sir冇罵我好彩,阿sir仲叫我睇住班細,我心諗曬唔曬我睇呀,佢地都咁大個囉!!!!不過我話好啦,因為我都係坐係度聽歌,都冇野做囉,咪幫你睇下!!!!!!

我係運動埸一路睇人跑一路聽歌,成朝都係咁!!!!!!!

我去到11點到,我就出去m記買野食,因為我1點比賽,我唔想去到比賽先食野,所以去左買野食勁多人,全部都係運動埸果d選手,係度買野食!!!!!

我想講番之前,我行去m記果時,有兩個女仔係咁叫同係咁望,我已為佢地望後面,所以無利佢地,然後大家都入去m記買野食!!!!

入到m記都係咁望,然後我望後面原來後面無人,我依家先知道係我呀!!!!

不過我都無利佢地,我都係度係咁聽mp3!!!!!

我食完之後就番去運動埸換杉比賽,我早左一個鐘頭換杉和熱身!!!

不過比賽的結果都是無改變,都是輸左,都是我諗到的,因為係學校又唔係成日練,要練我又唔去,又去果次都係早走,所以練左唔係好多,唔可以怪人,因為自己都唔練仲有咩人可以幫你呢??????

比完賽之後,入左去接佢放學,佢話要同d同學做左projoct先,所以我陪佢係大快活睇佢地做projoct,佢地傾到6點到就返屋企啦!!!!

我地同上幾次一樣,都唔知行邊度好,最後都係坐公園坐到7點幾,佢就番屋企啦!!!!!







訪客留言 (返回 newname 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 newname 的日誌 ]




newname
暱稱: !!!!<#鐵雞#>!!!!
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
拜山
溫書........
差都不得了呀!!!
普通啦!!!
55啦!!我唔再諗啦!!!

:: 日誌分類 ::
全部 (60)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
上去睇下我同你有冇緣...
另一個日記板,不過寫d...

:: 日誌統計 ::
文章總數: 60
留言總數: 0
今日人氣: 2
累積人氣: 691

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed