今日成7點4先起身,遲左起身啦,我本身自己講話6點9一定要起身,不過個閙鐘唔閙我起身,令到要阿妹成7點4先叫我起身,我自己仲話早d起身正早餐,依家無得正啦!!!!!!!!!!>3<
我用左最快速度食完早餐同出門口,我記得我7點8到就出左門口啦!!!!!!!
我加快我的腳步,行去地鐵站坐地鐵去灣仔運動埸,我原身可以唔曬咁快,琴日阿sir突然講話要8點3要到運動埸,唔係的話我諗住8點起身,慢慢食完早餐先出,因為我成1點先有比賽,我又唔想番學,所以我去運動埸!!!!
我去到運動埸,已經8點半,我見到阿sir,不過阿sir冇罵我好彩,阿sir仲叫我睇住班細,我心諗曬唔曬我睇呀,佢地都咁大個囉!!!!不過我話好啦,因為我都係坐係度聽歌,都冇野做囉,咪幫你睇下!!!!!!
我係運動埸一路睇人跑一路聽歌,成朝都係咁!!!!!!!
我去到11點到,我就出去m記買野食,因為我1點比賽,我唔想去到比賽先食野,所以去左買野食勁多人,全部都係運動埸果d選手,係度買野食!!!!!
我想講番之前,我行去m記果時,有兩個女仔係咁叫同係咁望,我已為佢地望後面,所以無利佢地,然後大家都入去m記買野食!!!!
入到m記都係咁望,然後我望後面原來後面無人,我依家先知道係我呀!!!!
不過我都無利佢地,我都係度係咁聽mp3!!!!!
我食完之後就番去運動埸換杉比賽,我早左一個鐘頭換杉和熱身!!!
不過比賽的結果都是無改變,都是輸左,都是我諗到的,因為係學校又唔係成日練,要練我又唔去,又去果次都係早走,所以練左唔係好多,唔可以怪人,因為自己都唔練仲有咩人可以幫你呢??????
比完賽之後,入左去接佢放學,佢話要同d同學做左projoct先,所以我陪佢係大快活睇佢地做projoct,佢地傾到6點到就返屋企啦!!!!
我地同上幾次一樣,都唔知行邊度好,最後都係坐公園坐到7點幾,佢就番屋企啦!!!!!
|