~~*心水清的日記*~~

2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天

nike表現差 鬱悶 分類: 未分類

今日係考nike league的大日子,心情用一個字可以講到,就係[驚]!!!!

我雖然4點半先考,不過我已經2點幾就出去坐車去啦,因為都是第一次考!!!!

我行出去車站坐車去,我行到巴士站果時,突然落雨,我心諗唔係呀,我黎去果時先落雨,一係就早d落啦!!!!!!

我都是上左車,去左個埸先,因為我驚無左呢個機會提升我在籃球的知識!!

我去到個埸,見到好多人考呀,我見到同我一齊考d人,我覺得我自己係早到添,原來唔係!!!!!!!

我地係到吹下水,講下點考,因為第一次考,我驚自己的表現差呀!!!!!

到4點,我就同d fd一齊去換杉!!!!!

換完杉,就去點名啦!!!!!

然後有個人講,大家分打咩位坐,我同我d fd都唔想一齊,因為全部都係自己人會玩玩下,所以我地分開坐!!!!!!

點知前面d人一個一個咁走去最尾坐,所以最終都要同番d fd一隊!!

我地考是四打四,我地分左邊個防邊個,我打呢埸比賽打得好差,個個fd都係咁講!!

令到我好驚入唔到呀,連第一階段都入唔到,我以後面目可全呢???

我唔知點解好似打上黎,好似無咩精神,好似無波技咁,打果時 !!!!!!

個個都話我無表現,無曬平時果d野!!!!!!!!

打完之後,勁唔開心,好想喊,不過個名單都未出,出左先喊都未遲!!!!!!

然後勁唔開心咁同個fd去食野,食左$20,不過已經好飽啦!!!!

果$20,$10係食左碗河粉,另外$10買左小丸子食,食左3粒,已經好飽,最後都食曬,食落去唔係太多野,不過好x呀!!!!!!!

然後好唔開心咁坐地鐵番屋企!!!!!!!!







訪客留言 (返回 newname 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 newname 的日誌 ]




newname
暱稱: !!!!<#鐵雞#>!!!!
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
拜山
溫書........
差都不得了呀!!!
普通啦!!!
55啦!!我唔再諗啦!!!

:: 日誌分類 ::
全部 (60)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
上去睇下我同你有冇緣...
另一個日記板,不過寫d...

:: 日誌統計 ::
文章總數: 60
留言總數: 0
今日人氣: 1
累積人氣: 686

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed