今日係考nike league的大日子,心情用一個字可以講到,就係[驚]!!!!
我雖然4點半先考,不過我已經2點幾就出去坐車去啦,因為都是第一次考!!!!
我行出去車站坐車去,我行到巴士站果時,突然落雨,我心諗唔係呀,我黎去果時先落雨,一係就早d落啦!!!!!!
我都是上左車,去左個埸先,因為我驚無左呢個機會提升我在籃球的知識!!
我去到個埸,見到好多人考呀,我見到同我一齊考d人,我覺得我自己係早到添,原來唔係!!!!!!!
我地係到吹下水,講下點考,因為第一次考,我驚自己的表現差呀!!!!!
到4點,我就同d fd一齊去換杉!!!!!
換完杉,就去點名啦!!!!!
然後有個人講,大家分打咩位坐,我同我d fd都唔想一齊,因為全部都係自己人會玩玩下,所以我地分開坐!!!!!!
點知前面d人一個一個咁走去最尾坐,所以最終都要同番d fd一隊!!
我地考是四打四,我地分左邊個防邊個,我打呢埸比賽打得好差,個個fd都係咁講!!
令到我好驚入唔到呀,連第一階段都入唔到,我以後面目可全呢???
我唔知點解好似打上黎,好似無咩精神,好似無波技咁,打果時
!!!!!!
個個都話我無表現,無曬平時果d野!!!!!!!!

打完之後,勁唔開心,好想喊,不過個名單都未出,出左先喊都未遲!!!!!!
然後勁唔開心咁同個fd去食野,食左$20,不過已經好飽啦!!!!
果$20,$10係食左碗河粉,另外$10買左小丸子食,食左3粒,已經好飽,最後都食曬,食落去唔係太多野,不過好x呀!!!!!!!
然後好唔開心咁坐地鐵番屋企!!!!!!!!
|