今日,去左睇你個blog. 好對唔住,係有少少抄你ge,but好多時我隻寵物都係叫W仔,所以...
點解?點解?點解?...
唉
T^T
T_T
真係... 好唔開心...
Sor
Thx
-0-
crying...
想哭
難受
痛苦
擔憂
害怕
孤單