今朝,8點起身..之後9點出街街! -3-'' 9點幾就去到葵芳搵琪琪!!
陪佢睇e生先,,,,見到佢媽咪.0.'' 好後生!好似20歲度-v-''
之後,我地就出發到百佳買餸行動! -.- 因為,我地要煮一餐lunch比人食!-3-
不過,只買左飲品and粉~~
跟住行去真正既街市買野 --'' 嘩!好多人呀..買左半斤芯菜,,一個生菜,,餃子皮,,豬肉,,魚肉,,雞蛋.0.''
冇lu..d野勁重囉-.-''
之後,小肥黎到.0.'' 全部野佢拎晒!-0-''
去到琪琪屋企就..玩星夢升lv!冇幾耐..熒熒都到左!我同琪琪就開始整lunch-.-
哈哈..我第1次整咁大餐飯出黎~~ >3<
我地好似係度玩咁! -3-'' 不過都係幾好玩...嘻!仲有丫..d餃子開頭包得勁爆笑!>v< ka!!
我地整晒全部野好似都1個鐘多dd -0-'' so耐!
整左出黎都ok丫-.- 唔係好差!小肥食得最多丫._.''
食完..哈哈!佢地2個係度... .3.'' 我and熒熒訓覺!!..
點知 -.- 我訓著左woo!不過....比佢地整醒左!.v.''+ 呵!
而且又係度玩野 --'' 我見到鬼丫..help~~
5點9..返屋企!.0.'' 嘻!其實我話要走先-v-''
我叫熒熒送到美孚!跟住我自己返屋企~~ /\/\'' ya..我最快返到屋企!
今晚有pvp...丫.0. 仲睇埋惡作劇之吻第10!>3< 巧巧睇喔!!