| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 24 日 星期三  |
| 2009-06-24 |
分類: 未分類 |
終於考哂所有野
可以放鬆下喇~
本來30號返去對卷
但取消左.........咁咪唔知有冇改錯囉?!
期待明天,5號和13號.
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| 2009-06-13 |
分類: 未分類 |
話咁快仲有3日就考完試
之前個幾日考得唔多好
英文同世史都難
希望未考個幾科考好d啦
中史.地理.科學 一定要合格!
如果冇計錯.
仲有9日要返學咋..
有d唔捨得
下年都唔知點分班
miss chau & miss chan 都走
miss chau走左下年LS都唔知點算''
多元智能day 1 & day 2 d相放左係相簿. |
2009 年 6 月 6 日 星期六  |
| 2009-06-06 |
分類: 未分類 |
唉.......
好set ,好攰 '
星期一就係初中最後一次上堂
呢個星期雖然好攰但過得好開心
星期2 2/6
應該係人生最後一堂BK 幾開心 有片睇
最後一堂miss chau 既LS 但上得好開心
星期3 3/6
最後一次中3週會
班會匯報 , 之後講 六四 既事
最後一次戲劇教育 要表演
大家都做得好好 !!
星期4 4/6
應該係人生最後2堂IS 教完書呀sir 比歌我地聽'
今日 5/6
人生最後一堂世史 唔捨得葉sir - -
如果有得讀世史我都會讀 但冇'''
人生最後一堂地理 冇咩特別
人生最後一堂pth 變左中文堂 - -
話咁快又一年
今年雖然好辛苦
但好開心
希望下年可以再同大家一班
cracy 3E "
3E 加油!!!!!
今日打住咁多先,
遲d post多元智能d相比大家睇下'
|
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
| 2009-05-25 |
分類: 未分類 |
音樂 : 考左唱歌lu~
問左幾個都話好聽 哈哈^0^
math: 測驗 ok啦
中文: 聽日先默書 呵 (唔識寫個「釁」字)
pe : 上hall打羽毛球 , 度脂肪
打左2堂羽毛球 gd!!
不過唔知點解整親右手隻中指-.-
腫左小小- - 不過冇流血''
comp : 竟然上到msn !
唔知幾耐之前學校鎖左唔比上'
eng : quiz 唔算好難'
應該會合格既..
孫權真慘'
明明唔係佢傾
但miss以為佢傾 ,
鬧佢 唉....
放左去數學個個
見到呀sir改緊我地份測驗-0-
miss咁都得= =
竟然叫呀sir 改'
上次做個個48/50
錯d唔小心野- -
今日個個30/30 哈哈
蔚婷 2次都滿分- -
不過2次 + 埋
高林xx[ 1 ] 分
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵~~~ |
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
| 2009-05-20 |
分類: 未分類 |
戲劇 : 林林話我地組唔錯
希望下堂正式可以做得好d
hist : 測驗 18/20
有朱古力食^0^
中文 : 測驗 太低分喇- -'
不過合格
math : 終於識計喇''
好難呀!!!
放左就去領袖採排
[串嘴校長] 好好笑 ---- 小童個社工
欣欣個頭好搞笑 (本來想打KK -.-)
排完留低玩左陣
死人鄭智又整我 -.-
6點幾就返屋企
考試殺到
唔想溫書呀!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »
|