今日11點就起左1..坐左係張床到睇電視..睇左一陣書..再開機玩MSN~~
到1點就去左信信屋企幫佢玩墨香..好吸引~O~
2點就同埋佢去左甜然蜜語食野...係食野果到..有6個女人好煩...
係到講野又唔知自己大聲WO..嘈到死..我地係果到坐左8個字..食左4個字..第一次咁耐
之後就番佢屋企..玩魔卡...唔錯唔錯..夜晚11點番屋企打日記!!!
訓覺嚕..聽日再打過啦88^^~
什麼叫做情..什麼叫做恨<~~~真的很難分別
情人是愛還是恨..如果是愛..為何每天也要吵性格的缺點呢??"
|