唉.點解要考試:'(` 乜柒都吾識:'(` 金次臭系了:'(` 聽日maths.堅係pk啦:'(` 考埋聽日放假嚕:-D` 唉.心情吾知做咩好down...` 冇心情阿唉.點算...` 聽日要做一個好大既決定...` 唉唉唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!` 就癲啦shit:'(` 搵人sms我.同我傾下心事啦...` 冇面見人sosad.` 原來數秒的快樂 也能令我為您而自甘墮落♥