終於有時間打Qooza了=]呢排又累又忙> <
琴晚成晚都糸到溫英、會計及做會計...
溫溫下唔經唔覺到六點幾0~0....
吃少少野...泡杯咖啡同埋食完藥就反學
頭2堂會計用左27分鐘黎Quiz...今次無喇><
我諗下星期二Jennifer實call我去教員室果邊>^<
呢排對呢位miss及教員室好有恐懼症T^T quiz完之後就不停瞓ZzZzZz
商業上到半個鐘要準備上去hall到影班相~~
呀sir勁搞笑lor...拿咗兩條呔黎叫我班揀邊條好,,
揀完糸我地面前打呔...打好了,佢問o唔ok....
我地話ok佢又唔信,佢自己走去Toliet到照鏡.....當場笑左xp
好快咁有人叫我班上去影相....一入到hall就笑唔停>v<
等PA1影完就到我班影...影影下班男仔拆左糸hall既校徽出黎影
個個老師睇完就係咁笑......影左好多張先ok><"
之後落去吃lunch=]糸lunch玩得得超癲@@
English堂....今日唔洗quiz住,下堂先quiz=D
今堂就糸到講考試範圍同LCCI
放學同Emily...ㄚ蔡...Elaine留低溫English LCCI
溫溫下校工就走埋黎傾計.....又糸到問同樣問題= ="
我果時糸到背MEMO格式無理佢...呀培、Yuki同小鳳姐糸到笑T^T
3:30去教員室對反D會計....反反班房無耐Elaine個fd黎左,一齊吹水:)
傾傾下個校工又入左黎....我地個個都好無奈
我借D「耳」出左去,不過佢地就慘>.<
比校工搞到我地個個洗晒腦...都無人應佢...佢都繼續講= ="
4:10到一齊搭地鐵去新蒲崗....去m記吃完野就去考試場地等考!!!
睇反自己座位坐糸邊果時真係勁無奈....
第一次考試坐糸第一位....開頭好緊張lor~~~
入到課室見到有熟人坐我隔利及附近都無咁驚@@
哈....坐坐下見到有位呀嬸黎考試...個個忍唔住笑左=p
yoyo....第一次考試咁輕鬆....一D壓力都無^^
今次考試好滿意,,無令自己失望,比想像中好好多^~^
但如果比多15分鐘去做更加perfect@@哈哈...
考完試喇....連續3日放假^^正.....暫時可以抖抖:)
|