您留左係到
ஐ 歡迎來到Co Co的日記๑•_•๑ ஐ
×°記憶也很感性__失憶也是看心情×° ×°以後也害怕∼獨自凝望天空°〃
ngan_yan
暱稱: 顏欣 ♀
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒數中~.~
天氣又凍-.-"
ms tam的生忌~
>[]<
希望=絕望?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 350
今日人氣: 4
累積人氣: 5233
§×被你拋下是..極難溶的痛×§



考LCCI (3/6) 滿足  

終於有時間打Qooza了=]呢排又累又忙> <

琴晚成晚都糸到溫英、會計及做會計...

溫溫下唔經唔覺到六點幾0~0....

吃少少野...泡杯咖啡同埋食完藥就反學

頭2堂會計用左27分鐘黎Quiz...今次無喇><

我諗下星期二Jennifer實call我去教員室果邊>^<

呢排對呢位miss及教員室好有恐懼症T^T quiz完之後就不停瞓ZzZzZz

商業上到半個鐘要準備上去hall到影班相~~

呀sir勁搞笑lor...拿咗兩條呔黎叫我班揀邊條好,,

揀完糸我地面前打呔...打好了,佢問o唔ok....

我地話ok佢又唔信,佢自己走去Toliet到照鏡.....當場笑左xp

好快咁有人叫我班上去影相....一入到hall就笑唔停>v<

等PA1影完就到我班影...影影下班男仔拆左糸hall既校徽出黎影

個個老師睇完就係咁笑......影左好多張先ok><"

之後落去吃lunch=]糸lunch玩得得超癲@@

English堂....今日唔洗quiz住,下堂先quiz=D

今堂就糸到講考試範圍同LCCI

放學同Emily...ㄚ蔡...Elaine留低溫English LCCI

溫溫下校工就走埋黎傾計.....又糸到問同樣問題= ="

我果時糸到背MEMO格式無理佢...呀培、Yuki同小鳳姐糸到笑T^T

3:30去教員室對反D會計....反反班房無耐Elaine個fd黎左,一齊吹水:)

傾傾下個校工又入左黎....我地個個都好無奈

我借D「耳」出左去,不過佢地就慘>.<

比校工搞到我地個個洗晒腦...都無人應佢...佢都繼續講= ="

4:10到一齊搭地鐵去新蒲崗....去m記吃完野就去考試場地等考!!!

睇反自己座位坐糸邊果時真係勁無奈....

第一次考試坐糸第一位....開頭好緊張lor~~~

入到課室見到有熟人坐我隔利及附近都無咁驚@@

哈....坐坐下見到有位呀嬸黎考試...個個忍唔住笑左=p

yoyo....第一次考試咁輕鬆....一D壓力都無^^

今次考試好滿意,,無令自己失望,比想像中好好多^~^

但如果比多15分鐘去做更加perfect@@哈哈...

考完試喇....連續3日放假^^正.....暫時可以抖抖:)

發表時間:2011-06-04 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]