納悶.
為面子不願說的今天打出來了,趙,我沒時間打電話傾,so在這裡打了算.一定要留留心心看.^^
早知去同zoie佢地玩叮噹大富翁la,雖然係db了點.^^但總好過對住呢班人,佢地令我第一次不想去游泳池同覺得游水係會令我吾開心!
佢地幾個女仔完全當我沒度.落淺水時,佢地吾知有意定沒意,叫曬女仔一班,得返我一個站在另一旁.重要走時當我transparent!我比miss包罵佢地又站開,連問侯下都沒句(說一句'x你,你點呀?'都好呀.).
我知我呢幾天都游得好慢,重慢過你只用手tim,但我真的手軟,想游快d又頭暈,平時的上進心一點也沒有.盡了力三個都過1:20(1:23,1:22,1:21)禁點姐,我又不是你所說的吾正經!
我好認真,好想快過江,很清楚趙同蔡佢地進步會好快,要好努力先追得上,不服氣卻苦沒力.點?我覺得你點罰我體能沒所謂,好像miss莫今天因LATE而罰了我的五十幾個圈,我跑完不知幾高興,還可不用游,不累HO.
愈想愈氣,都係想下明天MUSIC CAMP點面對一班完全吾識的人好.

|