| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
考完試la..^^  |
分類: 校園生活(中學) |
哈`考完試la,某日放學去左游水xdd 我沖反home食飯,then去+2home玩,再去佐敦到買泳衣,之後一睇時間-0- 就3:00了,趕反去葵芳,去汶home,囧 佢仲末拾好野,- - 我就玩勁舞等佢,(茄刀係到)而苛就玩汶的psp,then落去同+2會合,- - 葉刀係到,佢又5游,去黎做咩,去到後,換衫- - swim葉睇住我地swim (無奈..)茄5識,ye 我5係最慢果個xdd 我地游到6:00上岸,wash,我同茄好快就沖完,我同佢係到影相,之後other two刀沖完了,再影,有個清潔ar嬸行過黎,講,5比影相,then我好魚(我覺得- -)之後就反home了....
|
| 發表時間:2009-06-22 04:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 32 | »
|