Create a MySpace Playlist at MixPod.com
Ya,就快番學啦,好Happy呀!!
尼幾日Mama【麻麻】病佐呀,我要留系佢屋企睇著佢.
跟著手機又冇電,【Say sorry比D打唔到比我既人】又
要睇著mama三日.哎,累死呀......尼排系太古城睇著D人
系到溜冰,我覺得佢地好有型,我真係好想快D學識溜冰呀^o^
【收溜冰老師,$400一個鐘.不過如果我唔識唔比$架】
哎,三日咁快就過佐......
呢三日同班FD入Camp玩
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
第一日,12點入Camp.擺完行李,就去
聽人講營規【哎,使咩講呀,浪費時間】
之後去視察一下場地.竟然有籃球場,
仲要嗰個籃框唔係好高,Fit曬我入樽.
有太陽嗰段時間都味算慘.到周公有
約嗰段時間就PK lo.我訓上層,昌子,
小柯同J神就訓我隔離床o既上層.
成晚係咁【Boooo野】咁o既款.搖
到好似玩海渡船咁.周公約我12點,
我竟然爽約.不過都可以怪我唔專心
訓教既^-^
第二日夜晚,同劉Sir一齊睇星星,竟然
比我咁好彩見到流星o波.我即刻許
佐一個願【我一早記好佐,因為流星
過得好鬼快】我話:[我要一包檸檬茶]
點知,劉Sir系第三日請我地飲野,哈,
夢想成真wo!!哈哈哈哈......
啦屎一日,因為係星期日,所以有崇拜.
唔知係唔係環境問題,我差DD就訓著
覺.不過好彩冇.
雖然篇野係長佐D,但係記得要留【施M】
其實仲有好多好搞Gag o既野架,想知就
問我啦^o^
今日冇咩做
仲唸著同細佬游水
點知又落佐場Rain
之後阿爸又話唔去得游
哎......悶......沉......
跟著成日系屋企玩多啦A夢大富翁
真係好好玩
今日一起身,爸爸話佢放假,跟著同佢去佐石澳玩.
哎,悶到噁呀......