MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

傻仔Tom的日記
好睇!!!
ngchunyan
暱稱: Tom仔
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-17
2010-10-05
2010-09-29
2010-07-14
2010-07-13
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 549
今日人氣: 12
累積人氣: 5418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


開開心心又一天 滿足 分類: 未分類

開心既時間過得特別快,咁就過佐一日!!今日最

快樂既事,就係唔駛去考TSA.......但係明仔話聽

日仲要抽人考.....驚驚呀,媽咪!!........放學,我

光頭叔叔去佐【英皇補習社】報名...我報佐

英文....D補習老師睇個樣真係好似好勁咁......

如果我今次英文考試既成績冇咩進步就真係對

我既父母唔住啦......聽日考Phy,希望掂啦..........



2009 年 4 月 21 日  星期二   清涼


中文課好樣衰呀!! 不屑 分類: 未分類

真係慘......中文堂要出去講野......仲要冇準備......

超樣衰呀!!......哈,中文堂小組討論......條【橋】超正...

...{假如我是校長,我會開設【自然界動植物研究科】}..

笑死...【But it not my idea man!!!】...我嗰時唸緊<如

果何Sir叫我出去講,我唸我而家應該唔係屋企......可能

系醫院既深切治療部!!“原因?唔駛估啦,個答案仲容

易唸過1+1啦.......”



2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


正!! 愉快 分類: 未分類

今日調位...唔開心...冇得再同Jacky仔上堂玩...

又冇得同呀戴上堂傾計........真係唔Happy呀!!......

坐妹妹後面,出貓都唔駛驚啦!!!【唔好同妹妹講呀,OK?】

今日上P姐堂...得個悶字...

TSA oral,唔好抽中我啦.....

哈,我轉佐張新圖像呀....唔好笑呀!!

 

 



2009 年 4 月 19 日  星期日   時晴時雨


好唔開心呀!! 傷心 分類: 未分類

一朝早起身,就比人拖去拜山....上山有車搭,但係

等佐個半鍾.......上到去,只顧著周圍【美麗】的景

色,又想起團契所講既野.......嫲嫲叫我莊香,我話我

信佐教,唔莊得......之後比佢罵到想喊.哎,點解我

咁都要比人罵wo!!......最後,我家人叫我唔好同阿嫲

嘈,我話OK,就忍吓佢lo.......拜完山,走人.本身想搭車

,點知又係勁多人.......跟著選擇行路,阿嫲話佢隻腳

唔係好行到,所以搭車..........我大約行左半粒鍾,就

差唔多到地鐵站,點知見到阿嫲架車係我臉前行過,

O曬lo!!!................火都黎埋!!



2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


今日心情靚到爆呀!! 愉快 分類: 未分類

今日真係開心!!又有Geog,又有DT.地理堂,有一個時刻

我真係好想笑,就係校長經過嗰陣.咁都比MoLin估中,

仲要校長望著MoLin嗰陣,同埋你地扮到若無其事嗰個

樣,真係好好笑.嗰陣種感覺就好似【日本忍笑節目】

種感覺!!......而DT堂,阿董仲幫我弄好個機械人,我真係要

好好咁多謝佢!!跟著我自己籍著冇野做嗰段時間,就用

D剩下既木砌一個玩具機械人!!超可愛呀...........哎,聽日又

要統測啦!!大家努力呀......