一朝早起身,就比人拖去拜山....上山有車搭,但係
等佐個半鍾.......上到去,只顧著周圍【美麗】的景
色,又想起團契所講既野.......嫲嫲叫我莊香,我話我
信佐教,唔莊得......之後比佢罵到想喊.哎,點解我
咁都要比人罵wo!!......最後,我家人叫我唔好同阿嫲
嘈,我話OK,就忍吓佢lo.......拜完山,走人.本身想搭車
,點知又係勁多人.......跟著選擇行路,阿嫲話佢隻腳
唔係好行到,所以搭車..........我大約行左半粒鍾,就
差唔多到地鐵站,點知見到阿嫲架車係我臉前行過,
O曬lo!!!................火都黎埋!! |