今日又打邊爐la><......
______________________________________________________________________________________
其實係X"mas我覺得飲杯chocolate好有X"mas feel^^
唔知大家覺唔覺呢??
一路飲chocolate一路聽D X"mas歌or D好浪漫既歌
再望住D 一望無制既夜景~正ar!!
大家係咪諗[如果有埋bf倍頌好ar??]
其實都唔錯ar!!如果有埋bf倍一定好好多ar><
我今個X"mas都好想同佢過ar..........
不過冇可能.....^^!!!!
但係同邊個過都係一樣,,,最緊要係開心^^
今個X"mas有咩願望ar~大家??
點都好la.....希望大家願望成真la><..!!
______________________________________________________________________________________
我都希望我願望成真la嘻^^!!!
|