聽日 English 又要p sd ,,,又要測中史and通識ar><
頂 ~~又測!!成日測,,上堂又測,,放學又測
放學又要返PS,,又要補習wo!!好忙ar...好似!!
天日頭2堂English D字5識讀,,都5知點p添ar...唉!!
中史同通識又味温!!今日做writing做到我ar~~~成隻9咁!!
8點幾la......飯都味食ar><餓死我la.....
我中史放棄la,,just比 機[咪]好通識算la
Music 20/12要交la,,,味借CD ar...我問lilian借la^^!!
我1定要比D心機sin duck ar!!5好放棄!!
fighting fighting<-----5知係咪咁串呢!!嘻
各位
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Merry X'ma
|