我係5係人呀~~
依家男仔先係人
女仔5係人咩
淨係得您同男仔係人先可以有脾氣
我冇脾氣 我都係人我都有脾氣
咩都要我讓俾細佬
點解您5可以公平D呀
我都係您個囡呀
我係您生出泥
您應承我全部野有邊樣係做咗
細佬叫您就......(閱讀全文)