我同佢依家冇咩腥訊息..
有D 5慣...
琴日派咗持評D 分..
好差呀...
超5開心..仲係學校喊...
番到屋企..我同媽咪講..
佢5係好嬲...
但係佢同我番補習社...
再補習...我5想補..但係D成績...
我都係去補呀.....
有件事係........(閱讀全文)