| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
| 2006-08-18 |
番埋今日就要等到9月1日先可以返學,有d唔開心添
今日玩遊戲no.1,win左,好開心 一時開心,一時唔開心^^
three two one fire 又到左keroro啦~
今日既keroro開始個陣時,係講仲有幾日就到日向夏美大人生日(12月x日),keroro知道左之後,就開始準備啦,桃華係法國運左個birthday cake比夏美。keroro整完之後,冬樹覺得好似幼稚園d生日會咁~
夏美返屋企覺得好吵,所以就搵傻瓜青蛙(KERORO)佢地啦,但係又唔見人喎。到左夏美大人生日個日啦,KERORO小隊各就各備,等夏美大人放學返屋企,點知,夏美放學之後冇返屋企喎,因為去左同學屋企。由於KERORO既堅持,等埋夏美先食晚飯,當夏美返屋企個陣好開心,成個BIRTHDAY PARTY都唔見GIRORO,忽然GIRORO係房間走左出黎,佢攞住宇宙既珍品送比夏美。但由於太重傷,所以暈左,但係夏美非常關心GIRORO,我諗GIRORO都會好開心姐~

|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
2006-08-17  |
今日返學個陣時,我集隊個陣,好D唔舒服,我坐左係張CHAIN(唔知有冇串錯)度,有一個阿SIR話陣間黎睇我,點知兩個鐘頭都冇黎,我就坐左係個度兩個鐘頭,冇上堂,又悶到死。
今集既KERORO軍曹係講冬樹抽獎抽到一等獎,即係3人+1人既溫泉招待。(其實係桃華故意做成既。)冬樹,佢家姐,佢媽媽,仲有一個名額,小雪同桃華都好想同佢地一齊浸溫泉,於是佢地係度比試,邊個WIN就可以去(KURURU既意見),比試緊既時候,竟然燒左。冬樹既媽媽補番哂,不單止小雪同桃華可以去,連KERORO小隊都可以去,總共用左$15,000,000,000呀!!!
仲有一個係講冬樹返學校補課既時候,見到一條未去過既行人徑,係屋企既KERORO打爛左夏美大人隻杯,佢諗住走佬,點知飛船冇oil,落左係冬樹行個條行人徑度。佢地一齊行,行行下,冬樹見到好多野,有:佢細細個去既restaurant,佢細細個去既飛髮鋪......冬樹仲同keroro講:「不如我地下次一齊黎散步呀!」

|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
| 2006-08-16 |
因為聽日要返學,但係我又唔係好識路喎,所以今日我同我工人一齊去左鄧中一次,而家好熟啦!我今日成日都好想快d到聽日,快d返學
我中文既功課做哂啦,好開心呀
今日既keroro軍曹係講keroro諗住用動畫去侵略藍星(地球),但係keroro用左三個鐘頭都寫唔到200字x60張既台詞,於是佢地去左媽媽大人既公司,搵可以輕鬆製造動畫既方法,但係搵唔到,侵略計畫當然自告失敗啦

|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
2006-08-15  |
仲有兩日就返學啦,真係好期待呀!
今日冇返廠,係屋企用psp玩三國無雙,用甘寧既時侯,幾次都死左,用孫權打,但係又死左一次,好似永遠都打唔到咁
補習個陣時,做左好少功課,做左三頁左右啦
今日keroro軍曹係講招募動物加入keroro小隊,但係一個都收唔到。仲有一個係講giroro 想送一個用松果做既護身符,但係就唔知點講好,應該係唔夠膽掛
我睇完就打左呢篇日記啦 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
| 2006-08-14 |
今日補習個陣時玩左個比賽,你同我d補習社同學玩既,阿sir講一個中文字,我地就要寫英文,要讀,要講係咩詞類,玩左一個鐘頭先得個一分,玩到我都唔想玩
今日個dinner有湯,魚,魚香茄子,仲有d唔知咩瓜,食得超快,我食完個陣時我阿爸先開始食,食到我好飽

|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
2006-08-13  |
琴晚,3點幾起左身睇電視,睇左一陣又訓返覺,令到我朝早十點幾先起身,好彩我媽咪未走
我朝早同我阿媽阿爸行街,佢地諗住行完屯門之後,去荃灣行,但係只係去左買電話,又唔係買比我
買完就去左唔知邊度買seafood,買左六百幾蚊,食到我超飽

|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
| 2006-08-11 |
今日大致天晴
今日唔係第一日開呢個日記版,係琴日開嫁,但係琴日去左我伯伯屋企,so冇寫日記囉
我今日係度諗,暑假仲有半個月,暑期功課都做左ninety(90)%啦,應該可以唔洗返我阿爸間工廠掛,點知...都係要返工廠><
我阿媽之前話去澳門,唔知係咪真呢,如果係既話就好啦
lunch食左超少野,但係又唔肚餓喎,真奇怪
我有一個好奇怪既習慣,講你都唔信,就係穿珠仔啦,估唔到呢?我今日仲穿左隻狗仔,用餘一粒珠仔
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|