昨日倒數,,,不過係係屋企倒數啊.....好鬼悶啊~~明天要返學喇-0-我唔想返學啊啊啊啊啊! |.| 係咁先...886^^
好耐無離講野啦∼今日攞左一張大大成績表啊...我之前講過我可能全班第二!我地估吓真正係幾多名∼燈燈燈燈∼∼∼∼就係第一一一一一一一一名啊呀!!!!!!!!我好o嘴啊...^^...恭喜我啦∼∼∼@@
今日陸運會∼我地一班同學到咗運動場之後就開始升旗典禮,唱校歌嗰陣時好彩無二重奏。然後我等咗一段超苦嘅時間, 終於到咗我嘅項目 -擲木球。我屈居第三!!!但係第一、二名勁我好多ga!我有銅牌都好開心ga啦∼88^^
下個禮拜六派成績表喇!好緊張啊∼我啲成績都唔錯ga∼我可能囉全班第二名啊!唸起真係勁haPPy ∼ha••• P•S•加咗背景音樂啊∼咕下係咩歌•••用留言答啊∼^^
今日,我同班fd去左人地生日會.玩左d game,之後去左打羽毛球,真係幾happy架。講住禁多886~