今日都算己開心啦^_^
不過上午就悶到爆,
因為上午靜喺得中,英,數,常又冇得玩喎﹏
但喺下午就好好玩不過又好嬲"
因為上美勞堂黎卓冬同陳朗燊仲有八公黃偉洋喺咁玩野超煩
到咗上体育堂就開心唒
吾洗咗對住班死人頭,死八公到咗放學~
嘩!我成個人都開心哂真喺happy!
我愈來愈真個三個死八公"
今日好悶牙!
電視又冇咩野睇-又冇得出街玩...
喺屋企超悶牙''
玩電腦﹏電腦又冇咩野好玩喎!
唉∼諗住同張嘉晴一齊玩msn啦︷
點知佢部腦又壞咗
就快悶爆啦*
今日我真喺過咗一個沉悶的一天。