今日又係7點半先起身...熱....換完衫刷完牙就番學....
番到學8點...上到課室又要落番去早會..為左唔比丫sir..miss捉成30度都要著冷3...熱...上到課室唔知做咩野就想訓啦..一訓就訓左5堂...>.<
之後係上中文堂個陣時有人話玩miss...全班扮訓5分鐘..miss叫都唔起身..點知...比miss丘破壞左我地既好事..係到望我地...仲同我地講你地e班乖左好多...之後佢講完miss就黎左啦..冇得玩lu...shift....之後到computer堂..又諗住玩...點知miss丘又係到....仲講埋比丫sir聽我地想整"古"佢tin...整到又冇得玩....唉..之後上左去....呀sir有呀sir講書..學生有學生上網>.<爽..之後就放學啦...番屋企..沖涼..之後就冇野做lo....
|