B~*曦有話說font>
~看完要*留言啊~...
B~*曦♡happy日記簿
HiHi,歡迎來到B~*曦♡happy日記簿

                         

                                                                                        

nichole2330
暱稱: …*B☆曦*…
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><!
考試呀!!!!
happy~~
開心~^.^
勁仆街ar
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 293
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天
驚驚~ 傷心

今日番學,撞到城市男,有d怕怕
上完英語,返歸後,去怡怡家play
我地去租碟睇,租左午夜凶鈴睇
超驚呀!!!
跟住係怡怡家食飯
好驚,好驚呀


 

刊登時間︰2006-05-14 12:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天
鼓隊好煩呀!! 呆滯

前兩日,唔知點解xanga開唔到,所以冇寫野
今日鼓隊,皮恩唔番
之後,操腳時~狂俾個d4話,勁煩呀
跟住,見老泥謙同喪坤俾人罵,我同Saily狂笑呀!
放生鼓,Saily搭左529走
我回國欣同永彤去coco家
屋企都幾大下,仲有隻貓,有d恐怖
然後走落山返歸
好累呀!!

刊登時間︰2006-05-14 12:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
><!! 滿足

今日唔駛約,自己番,happy><
阿包同Helen今日冇番,好多人以為佢地走去拍拖
今日,輪剄我地班1E足球比場對2A,輸左2球,冇贏到
然後,有d人係羽毛球場係話我地同1E,激到我地
上番課室,Timmy叫我用書BB豪(唔知係唔係叫我打BB豪),搞到BB豪好嬲,用個水樽拋過來,不過好彩冇拋到我
第二小息,BB豪嬲完了,不過狂俾喪坤打,佢都發神經
放學後,飯桶新話搭529,叫Saily陪佢
我心裹就捻,果然有路
番到歸,我同mon去惠康買左好野飲同野食
買完,番到歸,睇左一陣漫畫
然後,play computer 同Timmy係MSM玩視像同play game ,估唔到Timmy玩得好勁

今天,有驚又有喜


 

刊登時間︰2006-05-14 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天
無聊!! 鬱悶

今日,BB豪冇番
其實番學都沒有什麼事
晚上,同d親戚食飯.
但係根本傾唔上
because佢地係講福建話
無聊!!!!!!!!!!!!無聊!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 

刊登時間︰2006-05-14 12:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
辛苦呀~~

今日,有鼓隊要出操
我7.40分起身仲涼洗頭and夾頭髮
之後去沙箕灣接Saily
然後,有個我唔知乜水打俾我
返到鼓,等到11.30分搭車去灣仔運動場
我地等左差唔多兩個鐘頭先出
唉...............簡直熱到飛起,又辛苦ar
我地由灣仔運動場行到維園
好彩!花到剩係做2,3,7,好彩唔駛拋
4點幾,我地行到維園,等左一陣,上車,返KCC
然後,D高方要我地拿番套制服洗
之後,買左枝野飲,再去巴士站
Saily話約,但我唔想約,咁我就話唔約
返家,去扭左隻軍曹既淡娃娃(Saily至love)
返到家,捻住同番Saily約,但係我打俾佢,唔知佢阿爸還是佢d咩人,話佢出街,咁我就算
之後,call左M記外賣(又是M記了,有d反胃)
係度,一邊睇惡魔在身邊一邊吃
今日,好............好辛苦呀..............!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-05-13 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]