| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 5 月 13 日 星期六  | |
驚驚~  |
今日番學,撞到城市男,有d怕怕
上完英語,返歸後,去怡怡家play
我地去租碟睇,租左午夜凶鈴睇
超驚呀!!!
跟住係怡怡家食飯
好驚,好驚呀
|
刊登時間︰2006-05-14 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

2006 年 5 月 12 日 星期五  | |
鼓隊好煩呀!!  |
前兩日,唔知點解xanga開唔到,所以冇寫野
今日鼓隊,皮恩唔番
之後,操腳時~狂俾個d4話,勁煩呀
跟住,見老泥謙同喪坤俾人罵,我同Saily狂笑呀!
放生鼓,Saily搭左529走
我回國欣同永彤去coco家
屋企都幾大下,仲有隻貓,有d恐怖
然後走落山返歸
好累呀!!
|
刊登時間︰2006-05-14 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

2006 年 5 月 9 日 星期二  | |
><!!  |
今日唔駛約,自己番,happy><
阿包同Helen今日冇番,好多人以為佢地走去拍拖
今日,輪剄我地班1E足球比場對2A,輸左2球,冇贏到
然後,有d人係羽毛球場係話我地同1E,激到我地
上番課室,Timmy叫我用書BB豪(唔知係唔係叫我打BB豪),搞到BB豪好嬲,用個水樽拋過來,不過好彩冇拋到我
第二小息,BB豪嬲完了,不過狂俾喪坤打,佢都發神經
放學後,飯桶新話搭529,叫Saily陪佢
我心裹就捻,果然有路
番到歸,我同mon去惠康買左好野飲同野食
買完,番到歸,睇左一陣漫畫
然後,play computer 同Timmy係MSM玩視像同play game ,估唔到Timmy玩得好勁
今天,有驚又有喜
|
刊登時間︰2006-05-14 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

2006 年 5 月 8 日 星期一  | |
無聊!!  |
今日,BB豪冇番
其實番學都沒有什麼事
晚上,同d親戚食飯.
但係根本傾唔上
because佢地係講福建話
無聊!!!!!!!!!!!!無聊!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
刊登時間︰2006-05-14 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

2006 年 5 月 7 日 星期日  | |
| 辛苦呀~~ |
今日,有鼓隊要出操
我7.40分起身仲涼洗頭and夾頭髮
之後去沙箕灣接Saily
然後,有個我唔知乜水打俾我
返到鼓,等到11.30分搭車去灣仔運動場
我地等左差唔多兩個鐘頭先出
唉...............簡直熱到飛起,又辛苦ar
我地由灣仔運動場行到維園
好彩!花到剩係做2,3,7,好彩唔駛拋
4點幾,我地行到維園,等左一陣,上車,返KCC
然後,D高方要我地拿番套制服洗
之後,買左枝野飲,再去巴士站
Saily話約,但我唔想約,咁我就話唔約
返家,去扭左隻軍曹既淡娃娃(Saily至love)
返到家,捻住同番Saily約,但係我打俾佢,唔知佢阿爸還是佢d咩人,話佢出街,咁我就算
之後,call左M記外賣(又是M記了,有d反胃)
係度,一邊睇惡魔在身邊一邊吃
今日,好............好辛苦呀..............!!!!!!!!!!
|
刊登時間︰2006-05-13 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|